< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentarovi On/Off

kaj je ovo?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mjesto ispoljavanja svih naših kvaliteta i specijalnosti uzrokovano, važno za naglasiti, Dosadom.
Ovakvo nešto može nastati samo onda kada se nađe par kreativnih, spešl, osoba s eventualno pokojom pivom u ruci (ili pevinom), nečim što piše i PiClježnicom... DEM

dizajn

by: gadura

Linkovi

Bljog.hr
Fojum.hr
Monjtor.hr
Đnevnik.hr

još par linkićova

četvrti ef
Mates i njegov slajd šou
Markec
power trip
gimnazija karlovac
Haba-haba hababa
Cap
Dr. D`
jubito
imiđšek
fotobaket
radio blog
VICOVI

Daj mi pivu, dvije, osam
Da ne znam poslije tko sam.
Pa potom pevin jedan
Da mi život nije bjedan.
Pjevam, plešem
Po glavi se češem.
Smišljam pjesme glupe
Zašto padam na dupe?
Kafa ujutro na placu
Gledam neku gadnu facu.
Baba sama na štandu ćami
Mene samo krevet mami.
Nije nitko sad na čisto,
a jebiga, sutra će bit isto.

pikčrs... orinđi... aj lajk pikčrs

ovo nas mjesto posebno inspirira...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tajana end Andreja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Željka- Dr. D´

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

menaDŽer

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a i Marko je tu... :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Crnković i Haba- čest prizor

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jelenica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

McDelač i McTuki

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pavić MHMHAHA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

aaaaa....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što ljudi rade kada nemaju pametnog posla?

Free Counter
kolko vas je ođe bilo


četvrtak, 02.08.2007.

Birtija je naša!!!

E moj druže fakultetski
Pri svršetku naših gimnazijskih ljeta
Željeli smo da otvorite svoja vrata fakulteta
Stvarnost se skriva
Moja mama je kriva…

UTJECAJ LUĐAKA NA MOJ ŽIVOTNI PUT

Kada sam prvi put bila pod crtom
Mamu sam krivila
„dobro pa jesi ti blesava, ubi se sine moj“
Nemoj se igrat s drogom
Mama plače nad tobom

Svi tvoji vršnjaci su studenti, đaci
Samo ti nisi tu

Moj brat Inja je učila prava
Pa su hteli da učim i ja
A mene je ubila glava
Od tih stvari me bolila trava
Mnogo kave, a premalo sna.

Nisam mislila i nemam diplome
UBIT ĆU SE!

Da, ovo je bila Tajanina i Željkina depresivna (EMO) faza u kojoj su proživljavale ubitačne trenutke u groznom isčekivanju rezultata upada na fakultet. To je razdoblje bilo praćeno užasnim sumnjama u uspjeh, planiranju pronalaska posla na naplatnim kućicama ili u najgorem slučaju- u McDonald`s-u! Nazirale su se i suicidne namjere u kojima si jednostavno nisu mogle pomoći. Ako je Ujević mogao, možemo i mi.
Počeli smo pisati i Radni priručnik za buduće samoubojice- 101 način kako se ubiti. Nismo dogurale daleko jer je tu naša suicidna faza prestala.

Željka i Tajana su upisane na hrvatske studije. Željka filozofija, Tajana kroatologija, a obadvije- taram- LATINSKI
Uiiiiii
Jelena filozofski- etnologija i južnoslavenski jezici (srpski)
Mates nam ode u Rijeku
Markec čeka
Deja na strojarstvu
A neki su ljudi upali na ekonomiju u Zagrebu i u Rijeci pa su se upisali u Rijeku. Radi štićenja dostojanstva i očuvanja od izvrgavanja sramoti nećemo imenovati dotičnu osobu
Ovi ostali već kao nešto studiraju ili kao nešto rade J

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovim putem pozdravljamo Vlatku, Matejinu sestričnu koja je došla iz Beograda i trpi nas posljednja dva dana. Cura je stvarno super i zbog nje ćemo se potruditi da ju što prije posjetimo u njenom gradu
----------------------------------------------------

Željka se obraća Deji koja je razbila lakat u Zagrebu dok smo bili u Birtiji* na kafi:
Daj joj pokaži kak si pala
Sad si ko Gala
Ne zna kak je pala
Fala

* naziv za Boogaloo koji je btw. Spojen s našim faksom
FAK JEA-------------------------------------------------------

Ovo je osjetno mirnije razdoblje, vrijeme si popunjavamo društvenim igrama kao što su pantomima i PIKČNERI- kao pantomima samo što se zada, pojam, stvar, osoba ili nešto takvo pa se to mora nacrtat a ovaj drugi mora pogodit. Neopisivo zabavno je igrat s Crnkovićem i Dejom. Oke, jasno je da je malo teže prikazati pojam –perverzija- ali nešto kao što je dildo, Karlovac ili novine ipak nije. J

-------------------------------------------------------
---------------------------------------------
--------------------------------
------------------
------

Crnković: e jeli smo koda nismo tri godine gladni jeli

Željka: koja je danas godina?

U vlaku
Željka: e malo prije je stajao
Deja: pusti, ja ću ga potegnuti
_________________________________________________

NJ-h-HA-HA
_________________________________________________

LEŽEĆI NA LEŽALJKI
VRAPCOVI SKAKU
DOK JA NE TREPAM
PEKAJU ME OČE.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Velki pozdrav






| komentariši (6) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.