23.08.2006., srijeda

svakako pogledajte, komedija...


- 10:58 - Komentari (4) - Isprintaj - #

22.08.2006., utorak

MOJA WEB PAGINA




FILI'S WEB PAGE!!!!
- 12:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

21.08.2006., ponedjeljak

hmmm..kaj da napišem?

hmmm...kaj da napišem?

nemam ideja kako da potrošim par bytea memorije na blogovom serveru jer ne volim tipkat memoare..

onda, evo svima koji slučajno nalete na moju stranicu, znajte da sam živ....bar još neko vrijeme.

brejn demiđ


evo vam članak o sutrašnjoj apokalipsi. ak se sutra ne zbudimo, znajte da sam vas sve volio. sve.

IRAN I KATAKLIZMA

Amerikanci plaše svijet sudnjim danom



Ako bi se vjerovalo nekim promatračima Irana iz SAD-a, moguće je da se nalazimo 24 sati od sudnjeg dana jer bi se ovaj tjedan prijetnje iranskog predsjednika mogle i ostvariti

Kako prenosi The Times, iranski predsjednik Mahmud Ahmadinedžad najavio je u utorak odgovor međunarodnim zahtjevima za prekidom programa obogaćivanja urana u toj zemlji. Po islamskom kalendaru, utorak je dan kada je Muhamed ustao iz mrtvih u Jeruzalemu na krilatom biću konjskog tijela i lica žene te se pojavio u Meki.

Hoće li Ahmadinedžad iskoristiti taj trenutak kako bi otkrio posjedovanje novih oružanih nuklearnih sustava?

Bernard Lewis, proslavljeni poznavatelj islama, upozorava da treba razmišljati o mogućnosti 'kataklizmičkog' događaja na takav simboličan datum. Kao 'kataklizmičan' događaj Lewis navodi potencijalni napad na Izrael.

Karizmatični iranski predsjednik imao je priliku odgoditi rok za izvještaj UN-u o obogaćivanju urana za devet dana, no očito je njegova sklonost numerologiji i teologiji ubrzala odluku.

Ahmadinedžad ne pokazuje znakove neodlučnosti. 'Nuklearna energija naše je pravo. To nam nitko ne može oduzeti', nedavno je izjavio. 'Naša je glavna zadaća izgradnja iranske nacije. Nitko nas neće zaustaviti', istaknuo je.

Takve izjave nisu puko razmetanje. Iako su u posljednje vrijeme sve oči uprte u izraelsko-libanonski sukob, prava prijetnja zapadnom svijetu nije Hezbolah, već njegov bogati pokrovitelj Iran.

Europska je unija protekle tri godine pokušavala nagovoriti Iran da odustane od razvoja nuklearne energije. No bez rezultata.

Busheva administracija, koja je nekoć bila ustrajna u rješavanju iranskog pitanja, danas je podijeljena zbog neuspjeha u Iraku.

Situacija se u Iraku preokrenula u korist šijita, uključujući i frakcije bliske iranskim mulama, a iranski su agenti ubacivani u Irak otkada je Sadam Husein skinut s vlasti.

Kratki rat u Libanonu, u kojem je SAD podupro Izrael što je namjeravao uništiti Hezbolah, također je bio neuspješna operacija.

- 19:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #

14.08.2006., ponedjeljak

ho ho ho

evo i mene.
nemam običaj pisat postove, uvijek se neš loše dogodi, al seka oće....
heh, sad sam u jebenom Vrbovskom, Gorski Kotar i umirem od dosade...........
došao sam jučer iz Karlovca, di sam cugao svaki dan cijeli tjedan. šećer na kraju je činjenica da se ovaj tjedan, točnije sutra i u subotu slave rođendani party, a mene nema do nedjelje. to je za popizdit.namcor
jedva sam se osjetio živim kad su došli starci po mene i baku da idemo s njima..........lud
grrrrrr headbang headbang headbang headbang
jedino kaj radim je čitam, jedem, spavam i radim neke gluposti po kući.
u ovom jebenom selu život prestaje u 7 popodne tak da mi ostaje vremena razmišljati o suicidu bang ili boljim danima dok ne zaspim.
fuck.
oću nazad u karlovac.namcor

seka, puno pozdrava, nadam se da je tebi bolje.
- 19:58 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Car Crash


- 19:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moj forum> Deep Under Forum

i addirajte me na myspaceu> Fetus Baker

blogovi dobrih curica obavezno pogledajte:
Črna kraljica - Nightfall
Maja the Harlot
Psyho Jenny

GOREMETAL FORUM <<<<<

TOOL BAND <<<<<

HAWK METAL FORUM <<<<<





HYPOCRISY lyrics




Free Cell Phones
Cingular Cell Phones