Tko to tamo - svira?

subota, 22.04.2006.

Muke po BLOGU...

Eh, eh, eh... Kaj da velim? Sad sam u još mrvicu većoj "banani" nego kaj sam bil prije par minuta, jer sam napisal već čitav tekst - sve, kaj me muči (a u glavnom vezano uz blog), i onda.... Puć - samo sam htio nešto pogledati u postavkama, vratim se na tekst koji sam pisal i - TEKSTA VIŠE NEMA... šmrc!

Sad više nisam siguran dal imam snage još jednom to sve pisati, al pokušat ću, jer me to strašno interesira i osjećam se prilično jadno i bespomoćno. Naime, ja kao "novopečeni bloger" (ukoliko se smijem tako uopće i nazvati), susrećem se već na samom početku "blogerske karijere" sa nizom prepreka (barem su to meni), i lijepo bih zamolio sve blogere dobre volje - ako na ovaj tekst "nabasaju" (a i to me zanima - kak mogu postići to, da netko naleti na baš moj tekst), da mi pomognu, jer na žalost - nemam nikakvog mentora, ni mentoricu, koji bi mi rekli bar osnovno o blogu, tj. pokazali neke osnovne "trikove zanata".

Meni se ideja jako dopada - da netko piše razne stvari, a drugi onda to mogu komentirati i možda čak dati kakve savjete, ideje, ili pak i - pomoći nekome - ako treba. Dopada mi se i to, da se kroz blog sigurno i upoznaju ljudi (bar se nadam), al ono kaj me muči je sljedeće:

- prvo: dal se može uspostaviti s nekim drugim blogerom kontakt, i ako da - kak? Dal negdje piše kakva e-mail adresa dotične osobe, na koju bi se moglo kontaktirati?

- drugo: dal se može promijeniti korisničko ime?

- treće: dal UOPĆE ITKO dođe do ovog mog teksta? Ako ne - (he he he) onda mogu samo zasvirati onu: "UZALUD VAM TRUD SVIRAČI...", a ako da - onda još možda postoje realne šanse da mi netko možda i pomogne.

- četvrto: kak se postigne to, da kad se i u tražilicama upiše neki pojam, ime ili slično - da među rezultatima izbaci i blog - ukoliko se radi o tom nečemu ili nekome?


Ja sam pokušao na www.blog.hr potražiti neku pomoć - tipa - da napišem neki e-mail nekom administratoru ili slično, ali - il sam ćorava koka, il ne znam gledati, il zbilja nema - al ja to nisam mogel pronaći. Vidim čak i da neki drugi blogeri pišu o meni, i vrlo rado bi s njima stupio u kontakt, al - eto - na žalost ne znam kak!

MOLIM LIJEPO sve blogere dobre volje, da mi pomognu u tim mojim teškim "mukama po blogu", tj. početku mog "blogiranja". Zahvalan sam vam za svaki savjet, a možda bi bilo i dobro da (za početak) kontaktiramo putem e-mail-a, jer tam se ipak snalazim prilično dobro (he he). U svakom slučaju, nadam se da ovo moje ne bude samo "pokušaj", već da će - uz vašu (i Božju) pomoć i moj blog polako - ZAŽIVJETI! Lijepo vas sve pozdravljam. Za sad toliko od mene.
- 21:17 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.