Potraga za svjetlom, svjetlo u potrazi

ponedjeljak, 21.04.2008.

Ruke

Moje ruke, stalno su okrenute prema tebi.
Dlanovi rašireni.
Tijelo spremno za zagrljaj.

Došao je dan, skoro si uzela moju ruku.
Dodirnula ju, ali opet te nešto odbacilo miljama daleko.
Čega se boji?

Boji li se možda,
moga pogleda?
Ili jednostavno želi više nego što ima.

Želiš nešto novo,
ali time odbacujući nešto neopisivo.
Nešto se mora žrtvovat. To smo mi...

Na moje ruke opet su stavljene lisice.
Okovan sam, uz pratnju moje suze, bez snage, bez otpora.
Ruke su zarobljene.

Moram sada čekati.
Čekati da se nekako riješim svojih okova.
Znam, naići će osoba koja ima ključ...

Oslobodit će me mojih okova.
Moje ruke i dlanovi opet su rašireni.
Okrenuti prema tebi.

Primila si moj ozlijeđeni, probijeni dlan.
Trebaš ga, kao što i ja trebam tvoj... zagrljaj.
Volim te...


"Ljubav je igra koja se može igrati udvoje tako da oboje pobijede."
- Eva Gabor

- 11:51 - Komentari (11) - Isprintaj - #