Potraga za svjetlom, svjetlo u potrazi

petak, 29.02.2008.

Going to eternity. Alone.

Htio sam, imao sam želju.
Ali nisu me razumjeli.

Moje riječi iskrivljene su.
Okusio sam ljudski bijes, mržnju, strah...

Odbacilo me nerazumijevanje.
Sada sam samo smeće.

A jednog dana češ shvatit,
da i nije bilo tako...

Jer shvatit češ,
tko je htio, tko je imao želju.
Tko te bezuvjetno volio.

Ali uobrazili su me.
Moje riječi su postale govor mržnje.

Ljudi, društvo.
Uvjerilo te u to.

Ali ne shvaćaš tko te izmanipuliro,
kome nije stalo do tebe.

Tko je stvorio tvoju životnu iluziju.
U koju si se zapetljala.

Podsmjeh sam čuo.
Teške su ti bile moje riječi.

Cijenila si materiju.
A materija kad umre,
umire zauvjek.

Ja umrijeti neću...
To je moj put.

Ti si svoj odabrala.
Ništa nisi naučila.
Glupa si.

I'm sorry...

- 00:02 - Komentari (2) - Isprintaj - #