photopublika

subota, 12.05.2007.

Brandiranje


PICT1233

Sjedim s frendom na popodnevnoj pivi, do nas dva tipa. Jedan ga trubi, li trubi kak je Dove šampon za kosu, najbolji na svijetu, kako je najdjelotvorniji, ima najbolju njegu, te da ga on kao takav jedinog koristi te da uopce nema smisla da drugi šamponi kraj istog egzistiraju… Reklo bi se klasičan primjer opčinjenosti markom, te sukladno tome nemogućnost da se vidi išta osim nje. Pojava koju sam do sada pripisivao vlasnicima automobila. U jednom trenutku moj frend lagano dobiva napad smijeha i jedva suzdržavajući mi veli da se okrenem. Kad ono, onaj zaljubljenik u Dove šampon je skinuo svoju noblese bejzbol kapicu, a ispod nje čela, sjajna da sjajnima ne more biti. Kosicu ima u tragovima i to onaj predio u visini ušiju…. I još to ošišanu na par milimetara….
- 07:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>