photopublika

petak, 23.03.2007.

shvačanje superiornosti ....


330

.. teško da ću ikada shvatiti određenog poznanika, uvijek je superioran, iznad svega, naj pametniji, naj pronicljiviji, naj moralniji, ….

… zove on mene prije par dana, kao nismo se dugo vidjeli pad a kafenisemo, a možda i pivicu popijemo. Ajde ok mislim si, imam vremena, pa ću ga već nekako prežvakati. Kako to obično biva poziv je bio s razlogom. Slagao je računalo nekoj poznanici… i odmah je tu počelo prosipavanje superiornosti; te kako je odabrao vrhunske komponente, te kako on to zna, te kako sva računalo koja je tako ljudima slagao rade i dan danas…. Polako sam se počeo lupati po glavi…. No ubrzo su mu počeli probleme. Naime kamo uštekati SATA napajanje za disk???? Traži on jadan konektor po ploči, traži kabel… a ja prasac mu onak lagano velim, a valjda ti nisu dali konektor jer napajanje za disk, bi po mojoj maloj, nebitnoj inteligenciji i logici trebalo ić iz napajanja.. naravno tu sam odmah dobio poduku o tehnološkom napretku te kak to više ovih dane neide na taj nači.. ajde ok mislim si…
… zove me opet jučer, ali škole se kod mene brzo uče pa sam ga lagano odkantao, recimo ko Mujica mala rakijicu za doručak…. Ali ne bježi vraže, evo zove on za jedno sat vremena, te pita onak „da li ti možda nekim slučajem znaš kaj to znaći kad se kod dizanje kante čuje jednoličan tom? No, mislim si u sebi skužili smo razlog poziva na kafu, i istovremeno shvaćajući da polako postajem GAD u odnošenju prema ljudima … te ga lagano uputim na čitanje priručnika od matične ploče, jer koliko je meni poznato za to služe priručnici, i to tam sigurno piše, te da mi nije jasno kako se on veliki meštar od računala i životne filozofije nije sjetio tamo zaviriti?.Naravno da sam znao, treba naime znati engleski, ali teško je to priznat superiornoj osobi, koju su čak zvali iz preko nekoliko svjetskih dizajn studija da radi za njih, kako nezna beknut engleski….
No nije se on zadovoljio time, pa kaj ću nego sam mu rekao da iz mog malog iskustva to bi trebao biti znak da nešto nije u redu s memorijom ili grafičkom, pa nek to malo popika van nutra …
Zove on mene opet danas, ničim izazvan, slavodobitnog glasa.. kako je on veliki mag, jer našao je da je u kanti neispravna memorija. Em je to nekako dešifrirao iz priručnika, em je skužio nekako jer je navodno vidio neku povratnicu da su kao taj specifični RAM vratili iz nekog dućana iz neke pripizdine, te da je sigurno radi toga bio i neispravan… te eto ak mi ikada dođe da si unaprijedim računalo, znam kuda se mogu obratiti ….
- 20:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>