photopublika

četvrtak, 15.02.2007.

opet čudni snovi....


320

Dakle….
Opet sanjam slavne i znamenite osobe. Ovaj put je na redu bio Kirin. Zaustavlja me kao pandur ma staroj Samoborskoj. Onoj prastaroj staroj Samoborskoj, s kockama, iz cementare se dimi kao da je apokalipsa. Dirto ispred Inine benzinske, ako je se još neko sječa, one sa samo jednin automatom za točenje benge. Ja u nekom imaginarno nevidljivom auteku, sjedim s rukama „vrtim“ po zraku. Odjednom eto njega nasred cesta s kuhačom. Zaustavlja me, ja lagano kao skrečem sa strane, otvaram imaginarni prozor…
- Dobro veće, vašu vozačku i prometnu molim.
Vadim to ode nekuda, pružam mu
- Od kuda ide?
- S večere.
- Aha, sigurno ste i alkohol konzumirali?
- A jesmo.
Okrečem se pokazujem na putnike koji su se odjednom ukazi kraj mene.
- Jeste se voljni alkotestirat?
- A jesam, uvijek.
- Što ste sve konzumirali?
- Hmm da vidimo, pečene kruške, pohane listove kelja, kisele dunje, pa smo to zalili crvenom kiselinom i za kraj par putnih ljutih feferonki….
Kirin sprema neku cijev, na leđa stavlja nekakav uređaj koji nalikuje na poljsku vojnu radio stanicu….
- aha u redu, eto puhnite u cijev.
Puhnem, iz onog uređaja skače nekakav displej i na njemu cifra 0,37
- Eto imate 0,37 dijelova…
- A ne.
Prekidam ga usred rečenice..
- ja to ne priznajem
- ali gospodine, volumen metar je nepogrješiv.
- Nema veze kaj je on nepogrješiv, ja tih 0,37 ne priznajem.
- Pa kako to mislite da ne priznajete?
- Tako lijepo, ne priznam, il će on meni pokazati 2,37 ili ču biti čist. Na to pristajem.. na niš drugo!
- Gospodine, ne možete to tako, znate i sami da je izmjera volumen metrom neosporiva. Ne možete tako osporavati mjerenje.
- Mogu i budem. Kaj vi mislite kako će meni biti sutra kad u novinama izađe da sam iamo samo 0,37 dijelova? Jer vi znate tko sam ja? Taj vaš uređaj je skandalozan.
- Ali gospodine…
- Ili če na njemu biti 2,37 ili neće biti zabilježeno mjerenje.. na vama je da odlučite
Kirin se vrpolji, gleda unaokolo, lagano crveni..
- ali znate da to baš neide tako, mislim nije to tako jednostavno….
- Ma kaj nije, daj mi vrati te dokumente nesposobni mjeritelju…
Istrgnem nu onakvom zapanjenom iz ruke moje dokumente, stavljam u imaginarni pretinac, i polako krečem i mislim na glas
- kaj buš ti tu meni priče prodaval da nemreš jedno obično volumeniozno mjerenje malo prepraviti, ko ti sam dao tu funkciju….
- 21:32 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>