photopublika

petak, 12.01.2007.

tko je tu više normalan (3 dio) ?!?!?!?


239

Pucaju me ovih dana sva ova trenja oko nas, te satovi, te sexualni odgoj, te Brajša, te ona tiha nacionalizacija za svjetsko rukometno prvenstvo, te trbušne plesačice. Kad smo ko te plesačice, zašto se nitko ne pita kako joj je plaćeno, ak je uvozna dal ima radnu dozvolu? I čemu tražiti ostavku ak je čoek imao privatni zabavu, plaćenu s osobnom lovom?!?!?! To mi nije jasno, jer nigdje nije navedeno da je party bio plaćen našim nofcima…….
Najviše me opet puknuo ZAMP.. veli frajer „humanitarni harač“?!?! Ma nemoj mislim si ja.. baš humanitaran, da mi svi moramo apriori u korijenu problema biti prozvani kao potencijalni lopovi, pirati, podrivača društva… zašto vi gospodo iz ZAMPA jednom ne kažete koja od zvijezda ima status „zaslužnog umjetnika“ te kao takva dobiva državnu rentu. Onda mi reciti drugovi iz ZAMP-a koliko oni imaju gaža mjesečno, tjedno.. i onda mi recite drugovi iz ZAMP-a kolike su njihove porezne prijave, što je navedeno u njima?!?!?! Ja drugovi dragi ne želim financirati još jedan ferarri od Grdoviča, ne želim sponzorirati glupe tekstovi tipa „vrapci i komarci“ ili onaj „.. ti i ja, kao amer i rus, hibiscus i … (kill me sada kak je dalje išlo)“!.. i na kraju drugovi iz ZAMPA-a JA NE ŽELIM BITI HUMANITARNI LOPOV JER TO NISAM…. Počnite probleme rješavati na druge humanitarnije načine, otvorite oglasnike pa naganjajte pirate, jer dovoljno zarađujete za te vrste aktivnosti….
I da suzdržavat ću se do daljnjega sličnih tema.. dost mi ih je više…. idem se rađe ubijati domaćim apaurinom :o)))

236
- 22:04 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>