photopublika

četvrtak, 11.01.2007.

tko je tu više normalan (2 dio) ?!?!?!?


162
STANDARD: post je uvredljiv i vulgaran….

Mislio sam bar nekoliko dana samo pucati fotke na blog, ali nemreš jednostavno, nemreš biti tiho kraj svih ovih gadarija kaj nam se događaju pod nosom. Veli cjenjeni fiškal Degen, da je g. Brajša humanitarka te da ju je nemoralno i glupo osuđivati radi tam neke love. Mislim jebemti sve nestalo 11 milja kuna, tj. potrošeno na ne poznato, a za 5.5 milja kuna nije uplaćeno doprinosa i poreza. Pa sada nek meni Degen (baš ima nekak znakovito prezime) izračuna koliko je to ljuljački, pomoći djeci po drugim ustanovama, i na kraju kaj se plaćama, penzijama i socijalnim tih ljudi koji su zakinuti za doprinose?
Nebi tu raspredal kaj je g. Brajša napravila i kaj nije, kaj je stekla kaj nije. Mene sam zanima, ak ja kao takav svako toliko poduprem neku humanitarnu akciju (obično s nekom sičom, al bitan je bilo kakav doprinos), ak u pošti uvek u škrabicu dam svu siču do 5 kuna kaj mi ostaje od računa.. dal to znači da i ja mogu profućkat lovu, neplaćati doprinose, te da mi se onda shodno mom dobrotvornom radu ne sudi? Jebemti kam sve ovo vodi, kam? Meni se čini da bum trebal otići u NSB, naći onu knjigu od Canjuge o kastama i društvenom uređenju i počet to na sva zona propagirati…. i naravno progurati s u neki viši sloj di ću moći kenjavit i biti nedodirljiv prema bilo kakvim obavezama.

50
- 17:35 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>