photographista

Listopad 2010 (4)
Rujan 2010 (5)
Kolovoz 2010 (5)

Komentari On/Off

FunBox - WebCounter



...opis bloga? pa šta ja znam.ja sam nitko i ništa,khm,trenutno! dečko koji prati puno modnih blogova. neke slike koje jako volim proslijeđivat ču tu,komentirati i nakon nekog vremena nadam se da če i drugi počet komentirati. želim da ovaj blog bude poznat i da ga puno ljudi prati i tako.to mi je ideja.a sad to ostvariti.to je druga stvar.ali...uvijek je lijepo sanjati



B(L)OG I BATINA

JAK&JILL
YVAN RODIC
Facehunter
die young,stay preety.
Copenhagen street style
Fashion.hr
The Sartorialist
the three f
COME TO THE WILD SIDE
SARTOREALITY

note: zadnja tri bloga su od dečkiju sa lookbook.nu-a :D

Great style at every age.

09.10.2010., subota

Subota navečer.Puklo me da razmišljam o životu,učenju,onome što želim raditi.Toliko dilema,slijepih ulica,ne sigurnosti i općenito onog ružnog osjećaja.Već sam prošao dosta škole, i stalno razmišljam da li je sve to potrebno?Onda si kažem:Da,naravno da je.I tako se počnem svađati sam sa sobom.Mogao bih čitati knjige i slušati glazbu cijeli život.I puno sličnih stvari.Mislim da dajem sve od sebe za tu prokletu školu,umoran sam svaki dan navečer i onda kad se sjetim da postoji još puno ljudi koji to rade puno bolje od mene,padnem u još veću depru.

Ali opet,možda sam počeo ovako razmišljati jer učim cijeli dan i ništa nisam napravio sa sobom.Kada se sutra probudim,vjerojatno ću imati drugačije mišljenje.Barem sam skužio da ništa nije tako teško kod učenja.Samo moraš imati želju/volju za tim.Moraš naći nešto što će te usrećiti ako naučiš ono što učiš.I ja sam skužio kako to naći.Jednostavno je,zbilja.Pogotovo kod mene.Ja samo želim znati sve.Želim dobivati petice.I dobivat ću ih!

VJEČNI OPTIMIST!
Image and video hosting by TinyPic
- 20:09 - Komentari (9) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.