photographer

nedjelja, 10.09.2006.

Tužnu pjesmu večeras Jeger pjeva

Zove me društvo, na čašu vina
Da nam gitara, tiho svira
Al' meni noćas, do ničeg nije
Srce se samo, od sebe krije

Ja nemam više, razloga da živim
Ja nemam više, ćemu da se divim
Ja neću noćas, ni za kog da znam
Kad nje već nema, bolje da sam sam


Kako da pjevam, kad mi se plače
Kako da pijem, kad duša boli
Kako ću kako, noćas s vama
Kad ona negdje, drugoga voli


Mate Mišo Kovač

Crne su se slutnje ostvarile, zlusretni se vesele... Jeger nije upisao akademiju. Ma nije prošao ni u uži izbor. Ne morate ni pitati kako je to podnio, loše je podnio. Policija je privela 34 osobe, a pod istragom su još 22 osobe vezane uz nerede koje je Jeger izazvao na ulicama Zagreba nakon što je doznao lošu vijest. "Izašao je van i prevrnuo dva auta. Potom je išupao stup ulične rasvjete i njime pomeo rulju sa druge strane ulice. Užasno sam se bojala." - kaže nam žena koja je direktan očevidac ovog strašnog incidenta i koja želi ostati anonimna. Službeni podaci govore da su u neredima ozljeđene 52 osobe od čega 15 teže. "Napiš' ti šta god 'oćeš!" - rekao je Jeger odmah nakon incidenta.

Jeger se smirio kroz par dana i povukao na svoje imanje u podsljemenskoj zoni u Zagrebu, gdje se opuštao u društvu svog novog susjeda Richarda Gerea. No, druženje nije dugo potrajalo budući da je Gere odmah po dolasku novinara napustio Jegerovu kuću. Naime, Gere nije htio da ga snime sa Jegerom koji čak i u klošarskom izdanju izgleda tako seksi. Da bi to dokazao, odvažni se Jeger, po prvi put nakon upisa, osmjehnuo u zagrljaju svojeg "Crvenog Zmaja" Yuga 45 parkiranog iza kuće.




Hvala svima na podšci, kaže naš šarmantni nasilnik. No, on ne gubi nadu. Jeger je naime već dobio angažman u novom filmu zagrebačkog filmskog genijalca, sjajnog filmskog redatelja, ovdje poznatijega kao Rope. Rope snima film koji će ugledati svjetlo dana do ove zime, bar se tako nada produkcijski tim.

Sad još jedna tužna obavijest - Sebastian nije upisao i to me jako razočaralo... Bezveze. Ja bih ga prvog primio.

- 12:26 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Photographer
Na blogu su neke moje fotke koje su izabrane jer su se učinile zanimljivima. Fotografije su moje autorsko djelo i zadržavam sva autorska prava na njih. Fotografije smijete koristiti na blogovima, ali uz dva uvjeta: 1. obavjestite me o tome ; 2. kad me sretnete u gradu/školi/bilogdje morate mi dat da vas slikam ;P


mail: rope15@gmail.com

Galeriju je, od 31.10.2005. , posjetilo

Free Web Counter

Free Hit Counter

korisnika.





vas je online