photographer

petak, 16.06.2006.

Treći post bez slika

Poštovani vjerni posjetitelj...
Nažalost, opet post bez slika, to već loše zvuči.

Ispričavam se svima zbog zanemarivanja bloga, zbog neodgovaranja na komentare i zbog neposjećivanja tuđih blogova, ali činjenica je da me jednostavno nema, nema me online. Čitave dane samo slikam, razvijam filmove i skeniram ih, izrađujem fotke... I onda sve to skupa nosim svaki tjedan na razgovore na Akademiju, pokušavajući shvatiti što oni od mene točno žele. Slijedeći tjedan idem na posljedni razgovor prije prijamnog i tu će se odlučiti hoću li sada pristupiti ispitu ili tek u jesenskom roku. Nadam se da ću ipak zadovoljiti sve zahtjeve svojih profesora u komisiji i upisati Akademiju odmah. Još me puno posla čeka, al nakon toga će ovaj blog zaživjeti ponovo.

- 12:49 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Photographer
Na blogu su neke moje fotke koje su izabrane jer su se učinile zanimljivima. Fotografije su moje autorsko djelo i zadržavam sva autorska prava na njih. Fotografije smijete koristiti na blogovima, ali uz dva uvjeta: 1. obavjestite me o tome ; 2. kad me sretnete u gradu/školi/bilogdje morate mi dat da vas slikam ;P


mail: rope15@gmail.com

Galeriju je, od 31.10.2005. , posjetilo

Free Web Counter

Free Hit Counter

korisnika.





vas je online