cool hit counter

Otac Nives Zeljković Celzijusić - P h e p h e r o n c a - roza tisak - Blog.hr

P h e p h e r o n c a - roza tisak

02.10.2006., ponedjeljak

Otac Nives Zeljković Celzijusić

Image Hosted by ImageShack.us

- Beskrajno sam nesretan što nemam nikakvih kontakta sa svojom kćeri više od deset godina. O njoj povremeno doznam nešto od njezinih starih prijatelja ili ako mi u ruke dođu kakve hrvatske novine. Posvetio sam joj mnogo pažnje i dao puno ljubavi - počeo je Anej, književnik i publicist, koji je do sredine 1986. živio u Zagrebu. Tada se preselio u Sloveniju i promijenio ime. Rođen je 22. svibnja 1947. u selu Miranovac pokraj Sanskog Mosta u Bosni. Na rubu gladi i bez ikakve budućnosti s 27 godina odlazi u Zagreb, gdje je živio poput klošara. U godinu dana postaje spisatelj iako dotad nije pročitao ni jednu knjigu. Nivesinu majku Miru upoznao je u kafiću Papagaj početkom 70-ih, ali nisu bili u braku.

- Jedne večeri me je jedna lijepa i seksepilna žena doslovno otela iz kafića i odvela doma. Prepustio sam joj se jer sam želio eksperimentirati s tako samosvjesnom ženom. Stigavši u njezin stan, odmah smo se poseksali. U to vrijeme su žene imale jaku inicijativu i nije mi to bilo čudno. Nakon te noći vidjeli smo se još jednom za vikend nakon dva tjedna, seksali smo se dan i noć. Kad sam otišao, nisam je vidio ni čuo skoro tri godine - priča Anej, koji se ipak odvažio nazvati je, no ona je bila ljutita i prekinula je vezu.

- Par mjeseci kasnije zaustavila me je na cesti riječima: "Oprosti, je l’ se ti mene sjećaš?" Nisam je se sjetio, no odvela me na kavu. Tada sam pomislio: "Evo još jedne slatke djevojke koja se želi poseksati sa mnom". Na toj kavi sam doživio šok čuvši njezine riječi: "Ja sam tebe malo zloupotrijebila. Htjela sam dijete i birala sam s kakvim muškarcem ga želim. Tebe sam izabrala u tu svrhu. Nikad ti to nisam htjela reći, ali dijete odrasta, živite u istom gradu i postoji mogućnost da se jednom sretnete". Tako sam saznao da sam postao otac. Osjećao sam se potpuno zbunjeno - priča Anej dodajući kako Mira nije tražila da prizna dijete. Tada su se počeli ponovno viđati. To je trajalo Nivesdvije godine.

- Nives sam znao voziti na biciklu, pogotovo nakon što je navršila 4 godine. Simulirao sam konja, Nives me jahala ispred hotela Dubrovnik u Zagrebu, gdje sam uvijek pio kavu. Danas se smijem kad se sjetim šoka ljudi koji su u toj kavani pili kavu, a mi pored njih radimo zabavište - kaže Anej, koji je samo jednu večer slučajno vidio Nives u reklami.

- Tada sam radio za jednu modnu agenciju i znao sam za zakulisne modne igre. Pozlilo mi je od šoka. Odmah sam vidio da će Nives, ako nastavi tim poslom, netko prije ili kasnije iskoristiti. Otišao sam u Centar za socijalnu skrb i napravio preliminarnu prijavu da se napravi nadzor nad Mirom jer meni ne dopušta previše utjecaja na odgoj djece. Oko odgoja smo se prepucavali nekoliko godina. U međuvremenu sam se preselio na Prekmurje. Nives sam viđao rijetko, možda jedanput mjesečno ili rjeđe - priča Sam, kojeg je Nives optužila da ju je zlostavljao i kad je imala samo deset godina, da ju je po gradu predstavljao kao svoju ljubavnicu.

- Jednog dana smo se našli u gradu, na tadašnjem Trgu Republike. Sjeo sam ispred sata i čekao kćer koju nisam vidio mjesecima. Prilazi mi dobro razvijena djevojka, oskudno odjevena u štiklama i ponaša se poput odrasle kokete. Dekolte sve otrkiva, a kratka minica pri svakom koraku otkriva gaćice. Tada sam na cesti sreo Peru Kvesiću, pisca i svoga dugogodišnjeg prijatelja. On me pita tko je taj komad pored mene, a Nives na ovoj fotografiji ima 10 godinaNives na ovoj fotografiji ima 10 godinaja mu u šali odgovorim nova ljubavnica. On je znao da je to šala, kao i Nives, i svi smo se zajedno smijali. Sjeli smo kasnije u kafić i slikali se, a ja vam tu fotografiju sada dajem da se sami uvjerite kako je Nives izgledala s deset godina. Slikao nas je upravo Pero Kvesić. Začudilo me da jedno dijete ima toliko zavodničkih manira i kako se ponaša - priča Anej i dodaje kako je svaki njegov dolazak u Zagreb bio sve veći šok.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- Nives je bila sve veća koketa, čak do te mjere da je čudno izgledala na cesti. Vidjelo se da je mlada, istovremeno svi atributi pojačano naglašani, a ona odjevena poput kurve. Što djetetu od 10 ili 12 godina treba minica do prepona, gore samo grudnjak, a na nogama štikle od 18 centimetara. Strašno sam bio žalostan zbog toga, bjesnio sam, ali nije bilo pomoći. Bilo me je sram kćeri. Moram to priznati. Moje riječi nisu dopirale do nje. Moje ustrajanje da se Nives upristoji rezultiralo je opasnom svađom s Mirom. Tada sam popustio s živcima i početkom devedesetih im napisao pismo naslovljeno "Cure, jebite se". Ne želim imati više veze s vama.



Na šta ova spodoba liči, strahotno! Tko bi rekao da može imati tako zgodnu kćer. Koja glupa spika.. ne znam što reći.. više nije ni čudo zašto se N.Z. ponaša tako kako se ponaša uz ovakve likove..

I kaj je s tim očevima!? Neki dan je bilo s onom Ivom Jerković i njenim, navodno, homo/biseksualnim ocem.. sad ovo..

(Fotke/tekst uvaženi 24h list smijeh)


- 14:27 - Otračaj i ti! (0) - Oprintaj otračano - #

<< Arhiva >>


< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Anektirajmo se

Evo nove vikend-ankete! Stare se bacaju u post onog dana kad su završene.. Rezultate svih ranijih anketa moći ćete potražiti u postovima..


Standardna anketa za čitatelje ovog bloga

Koje tračeve više volite?

Domaće tračeve.
Strane tračeve.
I jedne i druge volim bez razlike.
Niti jedne, ne znam što radim tu.



Prošle ankete
- Tko koga vara i zašto na našoj estradi?
- Kako se Vlatka Pokos i Dikan Starkan Radeljak ševe?
- Koga ne želite u svojoj familiji? Tomić, Pavić, Severinić


Trač-mudrosti

Sutra je novi trač
Tko pod drugim jamu kopa sam će bit otračan
Tračer tračeru - vuk
Umiljato janje dva trača ima
Od mladosti pa do groba najljepše je tračersko doba
Trač umire zadnji
Preko trnja do trača
Trač do trača palača
Kraljevstvo za trač
Jednom tračer - uvijek tračer
Trač je najbolji ženin prijatelj
Tko se boji trača još
Svuda pođi otračan dođi
Za trač je potrebno dvoje
Nijedan dan bez trača
Trač je učiteljica života
Tračam, dakle postojim
Za trač spremni!


Izbor iz preširoke lepeze omiljenih fotki

- Elizabeta Gojan - the mafijašica
- Pohotne kćeri Demi Moore napadaju Ashtona
- Kad halapljivo žderete ćevape i umjesto ćevapa nađete opušak
- Danijela Martinović napumpala usta ka Severina
- Kako je Barbara Kolar uspješno smanjila obujam noge i glave






Phepheronca mail:
phepheroncaOBRISI@gmail.com



online