Mu2ej u5p0mena...

ponedjeljak, 08.05.2006.

Finito

Napokon sam kolko tolko zadovoljan dizajnom...evo sad se vide i slova, i komentari i sve osatlo...

Malo me jebe komp, spor je pun kufer.


Al ne dam se ja tako lako isprovocirat....
Dakle...

Ove dane uživam, ful mi je lijepo.
Zaljubljen sam i ponovno imam one leptiriće u želucu.

Wow!

Upravo sam skužio da do kraja faxa još samo mjesec dana.....da,da,da..


Što bi značilo da bi bilo ful ok da dam zadnji jebeni ispit, po mogućnosti u roku,
te da počnem učit za prijemni za farmaciju, bar malo ponavljat kemijeske jednadžbe i račun...


i botaniku, treba znat sve o biljkama, od latinskog naziva do kolko listova ima koja vrtsa...

To me ljuti.

Al neka, isplati se potrudit.

Ljudi moji....ovaj net je tolko spor....mogao sam se okupat već dok se ova stranica učitava....


GRRRRRRRRRRRRRRIZEM!!!!

- 22:19 - Komentari (33) - Isprintaj - #