Mu2ej u5p0mena...

četvrtak, 27.04.2006.

Ljut sam

Danas sam se bez veze dizao tako rano i išao na vježbe iz Analitičke.

Zapravo, morao sam stajat 3 sata u labosu na nogama, a od posla niti P.


Stvar je u tome kaj je na našem faxu tolko grupacija da je sve presmiješno.

Nitko ti nikaj ne javi, ne kaže ak ima neki test il slično.

Tako i danas ja nisam saznao da nam treba druga knjiga za vježbe i lik mi rekao da mogu slobodno stajat, a vježbu nadoknadit idući put...

HURAAAAAAAAAA!!!! Baš super jebote!


I mislim da ću prestat pisat blog ili u najgorem slučaju promijenit adresu
jer ja volim pisat svašta ovdje....
A pošto neki ljudi samo tako dijele adresu mog bloga, svima i svakome, onda se nađu uvrijeđeni kad im netko nešto skomentira...

A to mi se fakat ne da slušat.

Prvenstveno blog pišem da si olakšam dušu i podijelim s vama svoje probleme...

Drago mi je kad vidim da neki od vas imaju razumijevanja i shvaćaju kaj me muči.....


A radi reklamiranja il pokazivanja fotki nekom trećem, pa mi poslije sole pamet....

Ne, to ne bu išlo...

Stoga il se gasim, il mijenjam Adresu...


I VELIKI POZDRAV ZELENOJ....

Ne ljuti se kaj sam te maknuo iz linkova, stavio sam ljude koje znam i koje čitam duže....

al vratit ću i tebe, moram malo sredit dizajn i povećat kapacitet tih linkova...

- 13:33 - Komentari (7) - Isprintaj - #