Mu2ej u5p0mena...

srijeda, 26.04.2006.

:/ Update dole vidi!


Evo, pišem novi post.

kao što sam napomenuo, namjeravao sam sredit stanje na faxu.
To mi je i uspjelo...
Sredio sam većinu ispita, još mi samo ostaje opća i anorganska kemija.
Ovaj tjedan mi je bio naporan.

hrpa kolokvija i ispitivanja, tako da sam strgan.

Posvetit ću današnji dan sebi i spavanju.

Bačva se i dalje ljuti, ne javlja se.

Poslao sam joj mail koji joj navodi 500 razloga da se ne ubije,....pa ćemo vidjet.

Ispriičavam se ako nekog nisam skomentirao, stavio u linkove il slično, al stvarno je strka.

Pozdrav kiss

UPDATE:

Danas Šunka nije bila na faxu.
Čekao sam je na kolokviju iz Analitičke, kad mi počne zvonit mob.

Šunkina stara....

"Martine, Sunčica neće doć na kolokvij ni na fax.U bolnici je!"

Ja izvan sebe, šokiran, želim znat kaj joj je...

"Tuširala se jutros, i dok se tuširala dobila je epileptični napad, pala iz kade i udarila glavom u veš mašinu....Tako da je završila u bolnici...!"

Jadnica, stvarno mi ju je žao....

Ima čvorgetinu na glavi...

Da je malo oraspoložim, sad smo se na kratko vidjeli pa smo se zajebavali da joj je čvoruga veća od sise....
LOL.

Pozdravlja vas sve i valjda će napisat neki post skoro jer ne smije gledat u monitor da se to ne ponovi...

ČUS!

- 21:29 - Komentari (13) - Isprintaj - #