Svibanj 2009 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (2)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

MySpace

MySpace


Prijatelji su poput zvijezda: Iako ih ne vidiš uvijek, znaš da su tu...



Nisu bogati ljudi oni koji imaju mnogo, nego oni koji znaju cijeniti ono što imaju...

myspace layout

myspace layout


6,470,818,671
people on the world......
6,470,818,671
soul on the world...

And, sometimes, all you need is just one...


Mala reklama kickera... I slika auta s najbooljom muzikom u Splitu i okolini...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ŽIVIŠ ŽIVOT JEDINO AKO SE KREĆEŠ PREMA NAPRIJED!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

O meni

Što za reći...

Lavica koja ide u 3.razred ".gimnazije u Splitu...
Normalno, rođena u Splitu,..
Ne živim tu, ali ga smatram svojim gradom...
Slušam neku blagu vrstu rocka...
Osim toga, volin poslušat dobru pismu bilo kojeg tipa muzike...
Od hrvatskih stvari volin poslušat Hrnića... i taj tip muzike...
Od svih filmova, najviše volin horore, i dobre krimiće....
Kao i svaka druga ponosna lavica, volin lito,
ali ipak najviše uživan zimi...
Volin dobre provode.

Na svitu ne bi mogla bez ljubavi (prijateljske, obiteljske, i one...)
ne bi mogla bez muzike...

Volim crnu boju više od svih... Njena jednostavnost nema premca---

Da sad počnem nabrajat šta ne volim... ne bi bilo kraja...


**********=o)**********

Blog.hr

this is my shit
annwyn
sorimie queen
plavooka
...jedna mala...
someone from distance
anna
ana
little devil177
Lana i Paola
nivblf
uspomene 1987
annye46
blue butterfly
baleagirll

Counters
Counters


četvrtak, 25.01.2007.

ljepota tišine

Koliko puta ste sami... Vi...
Nema nikoga oko vas, a dušu vam ispunjava taj potpuni zvuk tišine...
u tišini ima sreće, ima tuge, radosti, žalosti, boli, patnje, ali i zadovoljstva te ponosa...
Pokušavajući objasnit zvuk tišine, ne mogu ništa konkretno napisat... To svatko mora doživit sam...
Tišinu svi ljudi povezuju sa samoćom... Ali nije uvik tako... NEkad se najbolji događaji prožive u tišini...
Čudno je to, kako se i u potpunoj tišini možeš osjetit potpun...
Svima... pa i najvećim društvenjacima nekad dobro dođe samoća... da preispitaju odluke, stavove, razmišljanja...
Ne znam jeste li ikad doživjeli tu pojavu da se u društvu, masovnom društvu, osjećate tako osamljeni... Osamljeniji nego nikad...
Ovaj post nema nikakvu svrhu osim da upozori da ne zaboravite na ljepou tišine...



~22:59~ | komentari (23) | print | # |


subota, 20.01.2007.

Moram priznat da evo do sad nisam baš čula za ovu štafetu, ali isto tako da mi je drago šta san je dobila... I za to moran zahvalit ...jednoj maloj... Vidim da tu triba napisat pet stvari koje vi ne znate o meni...
Pa, eto...

1. ...anđeo s greškom... je Mia, 17-godišnja cura koja ide u 3. razred jezične gimnazije. E, i ne uživam baš u razredu...
A u tom razredu priživin jer su mi dvi cure koje naproožavan podrška, i jer znam da im je isto ka i meni...

2. Malo vas zna da pivan u crkvenom zboru u svojoj župi... i nadan se da ćemo uskoro postat vokalno - instrumentalni sastav.. Za to triba masu truda, i želje---
Obožavan muziku...., tila bi naučit svirat bubnjeve... A kraj kreveta iman mali ''oltar'' na kojem mi stoji mini linija... A ispod nje cd-ovi... Ono, bez muzike ne bi mogla...
A najbolji ''prijatelj'' mi je i-pod..

3. Do sad još nisan imala momka... Izlazila sam na prve spojeve, ali drugi se nikad nisu ostvarili... bilo da sam ja odustala, bilo da sam za drugi date tribala ić u zagreb, ili da je ''on'' odusta... Ali, ne gubin nadu... E, i nije me to crnjak priznat...

4. Dosta ljudi, u biti, svi ljudi koji me upoznaju steknu kriv prvi dojam o meni... Misle da sam povučena, nezainteresirana i nekreativna...
A istina je da san (u okruženju koje mi odgovara) jako opuštena, vesela, itekako zainteresirana i kreativna,.. također sam puna ideja, i tila bi napravit masu toga, ali nemam baš materijala...


5. Iako iman stariju sestru i mlađeg brata, iman osjećaj kao da iman još jednu stariju sestru (rodica- za one koji ne razume- stričeva kćer), i starijeg brata (rodicin brat)... I obožavan sve četvoro... kao i ostatak familije..
A još jedna osoba koja je sastavni dio mog života je najbolja prijateljica Nina... S njom imam onaj odnos tipa... šutite, a kad se rastanete imate osjećaj da ste trenutno imali najbolji razgovor u životu...


Stvarno mi je bilo teško izabrat 5 stvari koje bi podilila s vama, a nadam se da nisam pogrješila---

Štafetu predajem dalje---

annwyn<

alone

sorimie queen

plavooka

angel



~23:14~ | komentari (18) | print | # |


nedjelja, 14.01.2007.

bez naslova...

Nakon prekida padaš u depresiju... To bi kao trebalo biti tako, i ja sam do sada živila u uvjerenju da to je tako...
Vjerojatno i jest, ali kad voliš osobu s kojom prekidaš...
Ne znam kako će ovo zvucat, ali ja sam ostavljena zbog sponzoruse...
Odma ću vam rec da ju ne nazivam tako zbog bilo kakve mrznje ili necega slicnoga, zenska stvarno jest takva...
Normalno, sad sam ocekivala da cu past u depresiju bar nekog niskog stupnja, ali nisam..
Zvucat ce jezivo, ali to mi je i kompliment...
Uglavnom, ponovno sam slobodna i zadovoljna trenutnim stanjem...
Došla sam do spoznaje da ovako ozbiljne veze nisu za mene- bar ne još..

E, prije nego nastavim tila bi vam zahvalit na komentarima... Za neke osobe nisam ni znala da posjećuju ovaj blog, ;o) pa eto... Thanx svima...

Sinoć sam bas razmisljala o tome zasto su ljudi uopce nezadovoljni svojim izgledom..?
Na pamet mi je padalo masu razloga, i normalno onaj svima toliko poznat: Mediji su iskvarili percepcije dobrog i lošeg... Nešto u tom stilu...
Izmedu ostalih nasa se i onaj da se u sebi uvik pitamo sta drugi misle o nama, i kakvi cemo izgledat u njihovim ocima... Mozda to svi znamo, ali nitko ne pokusava rjesit taj problem... Rijetke su one osobe koje ne mare za druge (u tom smislu), i svaka im cast., jer nije lako proc ulicom uzdignute glave a znas da ti proporcije nisu 90-60-90...

Bez imalo dvojbe cu rec da sam prije hodala gradom sa glavom pod zemljom... Vise nije tako...
Moze se rec da sam postala jedna od onih sta ih nije briga za druge... neki su to prihvatili, neki ne...
Nekima nije vise jasno kako jedna ''mala'' Mia moze rec ''Ne''?!
To su valjda posljedice toga sta sam proteklih 9 miseci radila na sebi i svojoj osobnosti...
And I like it... ;o)


..anđeo s greskom...



~21:17~ | komentari (8) | print | # |


srijeda, 03.01.2007.

KOGA DA PITAM, BRATE KO ĆE MI DAT ODGOVORE?

Promjene... koliko su dobrodošle, toliko ih i prezirem!
Prezirem ono što donose, prezirem ono što potiču...!
Lipo je minjat se, pogotovo ako su te promjene nabolje.
Onda vam se dogodi ono šta se meni dogodilo! Postanete sretni! a kako na to niste navikli, osjećate se zbunjeno, svaki korak analizirate 500 000 puta gledajući postoji li ikakva mogućnost da uništite tu sreću?!?!

2. stupanj sreće je GRIŽNJA SAVJEST...
Grižnja savjest zbog same sreće... Kako mogu bit sritna dok osoba so koje mi je maksimalno stalo pokušava sredit svok život...?

Još neke nuspojave sreće su ljubomora, zavist i neprijateljska nastrojenost.. (od strane drugih...) A to su stvari s kojima se triba moć nosit... Triba snage da to izdržiš...

I sad isplati li se bit sritan?

Danas je tako depresivan dan, a ja moran učit kako da uživam u svojo sreći..(prije nego ne nestane...)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Anđeo s greškom