"I kažem vam, mora u sebi čovjek nositi kaos da bi mogao roditi treperavu zvijezdu"

Vi koji ste danas samotnici i izdvojeni treba da jednom postanete narodom; od vas koji ste samisebe izabrali treba da izraste narod..."
Nietzche, "Tako je govorio Zaratustra"
MOJE SU NEBO VEZALI ŽICOM
PO MOME MOZGU CRTAJU ŠEME
ŽELE JOŠ JEDNU KOPIJU MOJU DA NJOME VRATE IZGUBLJENO VRIJEME
................................................

OBAVEZNO POGLEDAJ


ha ha ha

Ako glupost prezivi, mozemo reci da je preglupa i da umre.







adopt your own virtual pet!



< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Poison Angel Studio Dizajn

Stoned Immaculate

deadmadmouthwashU jednoj šumici ,iza devt mora,99 gora i još toliko lokvi ,u čarobnom kraljevstvu Pevinland živješe kralj Vuglešić-Toplak.
Bijaše on okrutan kralj,mučio je mnoge seljake,uveo embargo na sve dobre stvari...tada ,tada je nastao pokret otpora koji su započeli četvoro hrabrih ali pomalo glupi ljudi....bijaše to drug MATES,DRUGARICE TAJANA,ŽELJKA I ANDREJAkiss...stoga ovo je naše glasilo ,glasilo onih koji žele biti glasni ali nemogu...ovo je ...jako glupa priča!!!!!

moja jedina ljubav

Linkovi





Free shoutbox @ ShoutMix

ponedjeljak, 25.06.2007.

novi pocheci.....

evo lagano se oporavljam.....a jbga moram....prošli chetvrtak sam imo maturu(hrv.usmeni)....cijelo prijepodne sam proveo na korani,na kupanju i fafu....al uspjeshno sam polozhio(s 4 il 5;potrefila me 3 pitanja kaj sam znao)....
inache,drugi tjedan bih trebao dobit novog psa,pudlicu naravno,bit che kraljevska,ona velika i to srebrne ili apricot boje i bit che mushki,naravno....razmishljo sam kako da ga nazovem i izbor se sveo na dva imena:Loki(staro-vikinshki bog zajebancije) i Lord Illidan Stormrage the Betrayer(lik iz warcrafta)....ako imate kakav prijedlog,slobodno kazhite.....
jucher sam planirao ostat doma i spavat,buduchi da od chetvrtka nijesam trijezan,al kad me frend nazvo i obavijestio da je rodjendan i da se nakon toga ide na miroslava skoru,nisam mogo ostat ravnodushan te sam odmah izletio van....i jbga opet sam se napiobang.....a jetra mi u kurcu....al nema veze,jednom se zhivithumbup
na koncu je bilo ok iako smo mi sjedili na kosharkashkom i fafali i zajebavali se....i slushali,dragog nam,miroslava.....a jbga,ak nish,bar nisam sjedio doma i bio lifeless i igro wow...muahahahahahhahahahahhahahaha.....
inache,kad smo vech kod wow-a,opet me uhvatila ovisnost prema njemu i sad dok ovo pishem,instaliram ga na laptop da mogu igrat u krevet,dvorishtu,autu......
evo josh par sitnica za kraj:

i ofc pozdrav bozichu,shuki i lovrotu koji su bili i pjevali jucher....
i sretna rodjendan i fala na besplatnom fafu brni
;)
i pozdravljam sve vas koji me chitate
pozz



| Komentiraj (21) | Printaj | # |

srijeda, 20.06.2007.

sjedim u sobi
na kauču
sam


dolazish ti
uzimam te u naruchje
mazimo se
grlim te
i ljubim
zajedno smo

a onda nestanesh
samo isparish

sjedim u sobi
na kauču
sam



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



| Komentiraj (11) | Printaj | # |

petak, 15.06.2007.

IN MEMORIAM


kiss
zauvijek češ mi ostat u sijećanju.....i hvala ti na svemu....kiss



| Komentiraj (13) | Printaj | # |

ponedjeljak, 11.06.2007.

Dan D

Dosho je i taj dan,dan kada chu se ja proslavit,kada chu moch iznjet sve chinjenice o Hitleru koje sam kroz moje shkolovanje i prouchavanje tog,meni fascinantnog lika,stekao.Da danas je dan obrane maturalne radnje.Nisam nervozan(smirla me jutroshnja doza valter-a),iako sam radnju prochito samo jednom....mozhda prochitam josh koji put al mi se neda....U komisiji che mi bit moja draga prof.Šavor,prof.Jadrić(oni mi stvarno je dragacerek)i josh neka baba......Ma jednostavno znam da chu kad dodjem tamo,sjest i sve istrest iz rukava.....pa da onda vidimo!cool
Ugl.imo sam par molbi i glazbenih zhelja pa evo da ostvarim koju(te glazbene ''zhelje'' nisu bile direktne i ja sam na temelju vlastitih indikacija zakljuchio da bi bash te osobe htjele bash tu glazbuyesyes):
1.Za moju dragu frendicu Mariju

2.Za josh jednu dragu frendicu Ivonu

3.Za kisscerekthumbup Dinu:

OBAVEZNO POSLUSHAT!!burninmadblabla
4.I naravno za Luciju,koja je pala u kadu,koju je Ivona gurnula u zid i koja je sat vremena pjesachila do Zihera:

Imam josh zhelja al mi se vishe neda trazhit.....namcorsad idem josh jednom prochitat radnju i onda ČA
ALI,ja sam odluchio bit dobar pa chu mom frendu posvetit jednu pjesmu......Gorane Bozichu OVO JE ZA TEBE:thumbupthumbupthumbupyeseekeek

i tolko od mene
vidimo se,vjerojatno u ziheru di sam u zadnje vrijeme 24/7
pozz
i uzhivajte u blagodatima zhivotapartysmokin i smokinparty
wavewavewavewavewave



| Komentiraj (12) | Printaj | # |

subota, 02.06.2007.

fensi-šmensi

za sve moje obozhavatelje i one koji che to tek postati;)



o maturalnoj vecheri vishe saznajte na
1. http://cetvrtif.blog.hr/
2. (u izradi)

pozz



| Komentiraj (13) | Printaj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>