četvrtak, 19.05.2005.

kraj...

:(
žao mi je što je tako, ali kako stvari stoje ovo je moj posljednji post...
meni je bilo zadovoljstvo s vama dijeliti neka svoja razmišljanja i čitati vaša, ali čini se da to više neće biti tako...jako mi je žao zbog toga, voljela sam se na ovdje opuštati i pisati.

moj otac je našao moj blog i čitao ga, i što je najbolje, misli ga i dalje čitati. ja se ne osjećam ugodno pišući sa pomisli da će on sve to čitati i onda to više nije isto, nadam se da me razumijete...

njemu se isto tako, jaako ne sviđa činjenica da: "iznosim stvari iz svog osobnog, obiteljskog života, pred milijunski auditoriji (iako ja ne mislim da me toliko ljudi čita, niti da toliko ljudi uopće zna tko sam ja i tko je on!)" i tako dalje, i tako dalje...

tako da sam ja odlučila (iako me on to nije tražio) prestati sa pisanjem bloga,
ne želim da me moji roditelji čitaju jer sam lijepo zamolila da to ne rade, to nije ugodno...ali s obzirom da to ne pomaže, ja prestajem...

možda ponovo počnem nakon nekog vremena recimo, na jesen), možda...
ako počnem, nadam se da ću uspijeti stupiti u kontakt s ljudima koje sam ovdje češće sretala i da će mi biti ovako ugodno i lijepo, ako ne i bolje...

veliku pusu vam šalje Luna...
:(

- 23:44 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>