Petrunjela on the west coast :)

nedjelja, 12.07.2009.

Marina and the Presidio

11.7.

Prvi slobodan dan. Htjedoh se naspavati, ali sam ipak pretjerala.. 11.30-prekasno posto sam hjela provesti dan na Baker Beach, najblizoj plazi Golden Gate Bridgeu, prosetati kroz Golden Gate Park, napraviti koju dobru fotku.. ali dobro, sta je tu je.
Nesto kasnije sam se i uputila prema tom djelu grada. Pjeske se uputila od downtowna preko North Beacha i od tamo sve do samog ulaza u Golden Gate Park. Dalje nazalost ne. Cimeri svi delali, a "seronja" Jared, prijatelj od Bena i Johna je prvo pokazao veliki entuzijazam za boravak na plazi, ali je covjek zaspao i nije htio izostaviti svoj popodnevni "nap" jer se briznic lose osjecao. kenj kenj.

Dakle opet sama na svome.



negdje u srcu North Beacha. 100 puta sam isla nizbrdicom sto puta uzbrdicom, nikada kraja. up and down and all over again. putem sam zapisivala brojeve telefona vlasnika novih potencijalnih stanova posto se selimo iz ovog stana 1.8.





i dosla sam ovdje:



Nesto malo zapadnije od vec spomenutog Fisherman´s Wharfa sam malo odmorila svoje umorne noge. Posjela se na plazu i uzivala u suncanom danu. da, steta, bila sam sama.. i bilo bi lijepo da su dragi ljudi bili pored mene. cry





Ipod ponovno na play i krenula dalje. Prosetala pjescanom plazom, uputila se na dugi dok koji djelomicno zatvara uvalu i seze u ocean, s lijeve strane se u daljini nazirao Golden Gate Bridge, ispred mene Alcatraz i desno cijela uvala.
Nakon poduze uzbrdice (da, ponovno) miran predio grada. Marina District. Lijepe kuce, nema beskucnika,nema smeca, nema buke. Svi joggiraju, relaksiraju se. Totalna suprotnost bucnom i urbanom centru i turistickom Fishermanu gdje si kao u mravinjaku.



U potrazi za autobusnom stanicom zaustavila sam se u Exploratoriumu.



Inace poznato mjesto za uslikavanje bracnih parova. Samo dok sam ja bila tamo sam vidjela 3 mlade. Inovativnost, nema sta.

Setnja je trajala sve skupa 7 sati. u stan sam se dovukla par minuta prije 8. noge nisam vise osjecala, zuljevi na tabanima, bol u koljenima, glad u zelucu. ali eto poziva. Alisha zove za van. ne mogu odbijati nove prijatelje. grrrrrrrrr.
brzo spremanje i van. High hill shoes, nova visina od laganih 180, pic pic zrihtana i via Marina. Inace finjaka kvart za izici van. Drugaciji od svih u kojima sam do sada bila- vise underground scena, manji klubovi, mracniji. East side west je tokom dana restorancic s finom i probranom ponudom, ali ne i preskup uspkros tome sto je u presidential area. Alisha i ja smo se nasle u 9, narucile malo hrane, malo vina.. prostor jedva popunjen. U roku sat vremena sala je bila popunjena. Nakon dva sata nisi mogao vise stajati, a da nekoga ne maznes laktom u glavu. a ako su bili te srece i visine eventualno u rebro.

zabava nije dugo trajala posto je sutradan slijedio odlazak na plazu u santa cruz.. cool

inace, Alishu sam upoznala sasvim slucajno. Opet nova prica..
na dan gej parade smo se nakon zavrsetka manifestacije uputili u ferry building nesto pojesti. posto sam taj dan bila s brazilcima koji tvrde vole piti pivu, priustili smo si biru dve da si uljepsamo dan. thumbup posto smo svi bili veselii razigrani, a i posto ti se svi cijelo vrijeme nesto smjeskaju, smjeskas se i ti svima. na hodniku zgrade opazih dva decka, ukrasena u vrazje havajsko cvijece (inace, svi koji su barem prosli po mjestu dogadjanja parade zasigurno su dobili koji "vijenac" oko vrata). naime, izgledali su smijesno s tim magnolijama oko vrata. i jelte nesto se iskomentiralo i upoznali se, razmijenili brojeve itd. decki moje godiste,Matt i Vince, lokalni iz san francisca. dogovorili se da cemo se naci kada se ja smjestim, nabavim americki broj i slicno.

nakon velike feste dan nezavisnosti smo se i nasli u irskom pubu Foley´s u samom downtownu. Tamo sam dakle i upoznala Alishu s kojom sam se odmah skompala. Zanimljiva situacija te veceri je da ponedjeljkom u pubu svira jedan gospon. On i gitara i vase zelje. Kako smo bili ko kokosinjac i opijeni atmosferom party, narucivali smo pjesme, zezali se s tim gosponom. Prva pauza i evo njega za nasim stolom. upoznavanje i odmah pitanje od kud smo. no dakle ovi dvoje iz SF, Alisha iz Kanade ja iz Hrvatske. I eto njega na hrvatskom prica. Covjek rodjen na Pagu, u SF vec 15 god. Svijet je malen.

Alisha i Vince



Matt i ja



Veselo drustvance


- 05:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #