Petrunjela on the west coast :)

petak, 03.07.2009.

If you´re going to San Francisco, be sure to wear some flowers in your hair...

je samo jedna od mnogih pjesama koje su opjevale San Francisco.



Pjevušila sam je danima prije dolaska, nekako je stara vintage stvar sretan usla u uho, zagrizla i ne pusta.

Ja- Petra, studentica u Ljubljani, rodom iz Rijeke. Otputovala sam iz Hrvatske s Niksom, deckom kojeg sam upoznala na totalno random foru. Dakle, oba dvoje imali u planu ici sami, ali eto pomislili, bilo bi ipak fora upoznati nekog domaceg. I tako se upoznali neosobno na forumu, osobno tek na aerodromu, na dan polaska- 25.6., na Plesu.

Skupa smo putovali do New Yorka, gdje smo se razdvojili, posto je Niksa sva brojna upozorenja od mene, light control freaka, zanemarivao, te tako svoju kartu do zapadne obale uspio rezervirati tek nesto sitno prije polaska.. Naravno nije dobio isti let, ali necemo ni spominjati koliko vise ju je bio prisiljen platiti.

Malo mi je pozlilo kada sam se sjetila da je od NY do SF jos 6 i pol sati posto mi je bilo laknulo kada sam stupila na tlo u Velikoj Jabuci.. ne zato sto se bojim aviona, nego zato sto mi je guzica od svog onog sjedenja ostala negdje na pol puta iznad Atlantika.

Mislim da tu negdje wink



Na SFO (San Francisco International Airportu) me docekali dragi, predragi bratic Dominic i njegova zena Shawna i odveli u Lincoln, grad u blizini glavnog grada Kalifornije, Sacramenta, gdje sam provela svoje prve dvije noci u Americi.



- 21:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #