Blogovi

Dejana
Melani
AnaMarija


www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



Image and video hosting by TinyPic
my najdraži crtić...

Kad osjetiš najteži trenutak u životu, kad izgubiš povjerenje u sebe, sjeti se bar tad da postoji netko tko misli na Tebe.


Image and video hosting by TinyPic
želim te....

Ako se ikad sretnemo, nemoj mi ruku dati. Ako se ikad vidimo, pođi i nemoj stati. Ako se ikad nađemo, daleko od mene stani. ako se još volimo, doći će naši dani.

Image and video hosting by TinyPic

Pokloni mi svoje oči i njihov topli sjaj, pokloni mi još nešto: svoj vječni zagrljaj. Pokloni mi svoje meke usne i tople riječi dvije: VOLIM TE.

Image and video hosting by TinyPic

Svu noć čekam Te i tražim kroz snove. Ti ne čuješ glas i pjesmu što Te zove, ne, nije me strah kad ostanem sam, jer uvijek osjetim strast što lebdi između nas.


Image and video hosting by TinyPic


Upoznali smo se,
Bio si ljep,
Sve su te htijele imati…
Još sad pamtim
Tvoje plave oči,
Tvoj slatki osmjeh,
Tvoje poljupce…
Bila je to njaljepša godina,
Godina koju nikad neću zaboraviti.
Al, što je ljepo kratko traje,
Tvoja ljubav je pripala drugoj,
Druga te ljubi,
Gleda tvoje oči i
Smije se s tobom.
Ne mogu te gledati s drugom,
Želim otići,
Daleko…


Image and video hosting by TinyPic
želim te...

Što je ljubav?

Mama, reci mi
što je ljubav?
Što je to ljubav
kada tako boli?
Zar nije ljubav
kada te netko iskreno voli?

Reći ću ti ja
što je to ljubav.
Što je to ljubav
koja tako boli:
to je realnost,
to je život stvaran.
Jer prava ljubav,
ona iskrena o kojoj pričaš,
Samo je san,
samo je mit lažan..


Image and video hosting by TinyPic

Voli,voli dečka bilo koje boje
samo nemoj dečka prijateljice svoje!!



Ljubav,to je cilj života,
kada ljubiš nekog to nije sramota.
Rekla bih ti nešto ,ali neću
glasno,pogledaj u moje oči i bit će ti jasno!


Image and video hosting by TinyPic
tužne oči..

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Ne mogu te zaboraviti...

Volim te i mogu to milijun puta reći,
Al opisat ti to ne mogu,
I da riječi poput rijeke počnu teći.
Trebam te, bez tebe sam ko oblak bez kiše.
Ako sada ljubiš drugu, molim te ljubi ju tiše.
Ako si me varao, neka si, al to mi ne govori
Jer nada u meni živi, a patnja u meni gori.
Volim te i mogu to milijun puta reći,
Znam da i ti voliš mene, al ponos tvoj od toga je veći.
Al neka, iako osjećam da patiš i ti
Neću ništa reći,a tvoji poljubci neka s mojih usana nestanu svi.


Hej ljubavi u dalekom gradu
čuvaj mi se da te ne ukradu,
čuvaj ljubav da nam ne uvene,
čuvaj sreću za tebe i mene!


Gdje god pođeš širom svijeta,
gdje god žarko sunce sja,
nigdje nećeš naći djevojku da te voli kao ja!


Evo sada nagovaram mjesećinu da u tvoju sobu zaviri
i da te umjesto mene probudi i zagrli.
Neka te čuva i neka ti priča,
neka te ona ljubi kad ne mogu ja.


Image and video hosting by TinyPic
mjesečina...

LJubav je bol,
LJubav je mašta,
LJubav je stvarnost
Što može svašta!!!!


Image and video hosting by TinyPic
knjiga boli...




< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (9)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPic

KomeNti ..on/ofF

Opis bloga

pisat ću o sebi, dečkima, frendicama.........

Linkovi

Image and video hosting by TinyPic
Ja.......




www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



NEŠTO O MENI.......
IME: 5ra (Petra)
PREZIME: Vadlja
NADIMAK: Pepe, Pepa, Pepich...
ŽIVIM: v selu Hodošanu
ROĐENA: 23.6.1992.
GODINA: 16
ŠKOLA: Gospodarska škola Čakovec
RAZRED: 2.C (Cvjećar)
SLUŠAM: većinom narodjake, Sandyja Cenova,...
VOLIM: DEČKE......
DEYCHIKU....
sestričnu Josipu....
my family.....
my 2.c........
dobre zabave......
dobre ljude.....
motore....OBOŽAVAM!!!!....
dobre aute.....
.............
NE VOLIM: Dosadne i uobražene ljude...
Varanje.......
Vrijeđanje....
Slušati rocka, popa i tome sl.......
PUŠITI!!!!!.....
Puno piti iak se to zna dogoditi.....
...............
FRENDICE: DEYCHIKA.......
Sestrična Josipa.....
Diddy.......
Lucika.....
Ivana Š....
Suzyka.....
Marica.......
Simona.....
Nives.......
Anamarija.......
Mihaela P.......
Mihaela Č........
Ivana.......
Melchika.....
.........
FRENDOVI: DEKO....
Bratić Emanuel.....
Marko T......
Filip V........
Denis........



















































petak, 28.11.2008.


ey ljudeki!!! kak ste mi kaj?? ja sam vam i ne baš najbolje..već 1 tjeden...
al ne bi ve o tome... inače sam kaj nekaj napišem i kaj denem nove slike na blog... pak ewo..tu su samo tri..ima ih još al...pošto potom.. bye ljudeki!!! pusek!!! i pozzek swima!!!! pogotovo jedni osobi najviše!!!!mahkisswave

Image and video hosting by TinyPic
ja...

Image and video hosting by TinyPic
ja...

Image and video hosting by TinyPic
ja....



| komentiraj! (0) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.