< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Želite znati? Čitajte, pa ćete saznati...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zovem se: Ana
Ugledala sam svijet prije: punih 17 godina
Rođena 14.7.1992.
Želim: ostvariti snove, smijati se.
Trebam: znati cijeniti što imam
Vrlina: dobronamjernost
Mana: kaže se da je put u pakao popločan dobrim namjerama, pa vi zaključite.
Prepoznat ćete me: nećete, budimo realni.
Volim:
- životinje
- prijateljstvo
- čokoladu
- strane jezike
- umjetnost
- poeziju (Cesarić, Matoš, Ujević, Jesenjin...)
- pisati
- putovati
- umjetnike (Monet, Sisley, Munch, Dora Maar, Dali, Escher, Chagall, Rembrandt, van Gogh...)
- ljubičastu

Čitam (zamislite čuda, pa pismena sam): najdraže knjige:
- Mali princ
- Bijeli klaun
- Autsajderi
- Mi djeca s kolodvora Zoo
- Lovac u žitu
- Slika Doriana Greya
- Sretni kraljević (i ostale priče)
- Kradljivica knjiga
(...)

Slušam:
- puno balkanskog punka: Six Pack, Atheist Rap, Pekinška patka, Debeli Precjednik
- Kamelot
- Cranberries
- Blondie
- RHCP
- Enya
- Sonata Arctica
- The Clash
- Iggy Pop
- 3 Doors Down
- Gobac
- Disney pjesmice
- Dido
- Hladno pivo
- Scorpions
- The Killers
- The Fray
- Franz Ferdinand
- Panic at the Disco!
- Sixpence None the Richer
- Lily Allen
(...)

Ne volim:
- ušutkavanje
- "velike Hrvate"
- ljudsku glupost
- smrad
- deprimirane ljude
- nepričljivce
- dosadu
- gubljenje vremena
- prepatetičnost
- stres
- rat
- nesuosjećanje
- odustajanje
- plitkost
- mržnju
- nesporazum

Idem u: Osamnaestu gimnaziju. Peta me uništila.



Linkovi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Blog
Forum

isplati ih se čitati:

Margarita
Marija
Elentari
Fafafala
Sabina
animalsfreedom
Triesduja
Doris
Pošta
Danko
Rakkun
Hrvoje
Ančica
Una
Heart of Glass
Kimestra
Karla
Nobody
Tratinčica
Azys
žena drugog sistema
5ra <333333
Prhki =)
Prosta ravnoteža
Les Yeux
Marta
I remember.
Blank
Plazmessa
Pokus
Smisao života
It shines
VCZ
Prijatelji životinja

Image Hosted by ImageShack.us

Lijepe riječi...

In love with the maiden, The flower of winter
Lowbrow children, in grove of the inland
How many times heart's gone through the grinder
wherever you look there's a painful reminder

Singing a love song, words of a stranger
The howling miller, never to face her

Temple of the evil, Temple of the weak
no one knows how bad he feels
Late-night innuendo, temptation of the key
"Live with the Blacksheep, live with me"

Insanity, blessing for those born to hate you
Burned by the embers of love, it is so cruel
Howling the night, for the sun of the midnight
Serving the people, condemned you in the eternal

Night of the lost song, words of the stranger
The howling miller, never to face her

Temple of the evil, Temple of the weak
no one knows how bad he feels
Late-night innuendo, temptation of the key
"Live with the Blacksheep, live with me"



Kamelot - Forever <333

there's a pain within
that I can't define
there's an empty space
where your love used to shine
from the night we met
till the day you died
do you think I wished
do you still believe I tried
all too soon we were divided
and life had just begun

will you revive
from the chaos in my mind
where we still are bound together
will you be there
waiting by the gates of dawn
when I close my eyes forever

I belong to you
you belong to me
it's the way things are
always meant to be

like the morning star
and the rising sun

you convey my life
and forgive me what I've done

all too soon we were divided
into darkness and light

will you revive
from the chaos in my mind
where we still are bound together
will you be there
waiting by the gates of dawn
when I close my eyes forever

save me
reverse how I'm thinking of you
every breath I take
brings me closer
closer to forever, to you
I'm waiting for the day that I'm gone

Aforizmi...

Poezija - uvijek duboka, nikad iscrpna i zauvijek savršena.

Znanje govori, mudrost sluša.

Učeni je svugdje učen, a kralj je samo u svojoj zemlji kralj.

Ponekad srce vidi ono što je za oko nevidljivo.

Neispunjenje želje je patnja. Mudro je ne željeti.

Mnogi bi ljudi radije bili sigurni da su jadni i žalosni, nego riskirali da budu sretni.

Svi smo mi rezultat ljubavi i zanosa.

Čačkanje nosa je za neke jedini način da uđu u sebe.



Oni koji kažu da je teško na vrhu, nikad nisu bili na dnu.

Dom je tamo odakle te ne mogu otjerati kad želiš otići.

Dance like no one is watching, Love like you've never been hurt,
Sing like no one is listening, Live like it's Heaven on Earth.

If sometimes you feel yourself little, useless, offended and
depressed, always remember that you were once the fastes and
most victorius sperm in your group!

U životu postoje dvije tragedije. Jedna je kad izgubiš ono što
najviše želiš. Druga je kad baš to dobiješ.

The poorest man is not without a cent, but without a dream.

Someone once asked me "why do you always insist on taking the
hard road?" and I replied "why do you assume I see two roads"?

It's beter to forgive a friend, then to lose one.

UTJEHA KOSE (A.G.Matoš)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gledo sam te sinoć. U snu. Tužnu. Mrtvu.
U dvorani kobnoj, u idili cvijeća,
Na visokom odru, agoniji svijeća,
Gotov da ti predam život kao žrtvu.

Nisam plako. Nisam. Zapanjen sam stao
U dvorani kobnoj, punoj smrti krasne,
Sumnjajući, da su tamne oči jasne,
Odakle mi nekad bolji život sjao.

Sve baš, sve je mrtvo: oči, dah i ruke,
Sve, što očajanjem htjedoh da oživim
U slijepoj stravi i u strasti muke,

U dvorani kobnoj, mislima u sivim.
Samo kosa tvoja još je bila živa,
Pa mi reče: - Miruj! U smrti se sniva.


Sergej Jesenjin

DO VIĐENJA, DRAGI DO VIĐENJA

Do viđenja, dragi, do viđenja.
Ljubav mili u grudima spava.
Ništa ovaj rastanak ne mijenja,
Možda novi susret obećava.

Do viđenja mili, bez ruke i bez slova
neka ti tuga obrve ne povije.
Umrijeti nije ništa novog
niti živjeti ništa novije.

Vladimir Vladimirovič Majakovski

DO VIĐENJA SERGEJU JESENJINU

Naš je planet
radostima
ubog nešto.
Treba
otimati
radost
danima što bježe.
Na svijetu
umrijeti
nije teško.
Stvarati život
daleko je teže.

nedjelja, 14.12.2008.

Prosila sam da postanem bogata*iliti američki san*

Zima se skrovito zavlači u svaku pukotinu te pljesnive sobe.
Sleđuje prašinu i skriva sunce.
Zubato se smije i grize te za obraze.
Uvlači pod kožu potpuno beščujno, i ledi ti poru po poru.
Parazitira u atomima tebe same i ne boli te do spoznaje.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Zar nije rečeno blaženi u neznanju?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Jesam li morala čuti? Jesam li morala propitkivati?
Sol na rani, voda u koljenu, šećer u krvi i eto ti kompletne gurmanske večere.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Žudjela sam za smislom (a laž je ako kažem da više ne žudim), težila sam višem cilju (a lagala bih kad bih rekla da mu više ne težim) i sanjala o ispunjenju (neistina bi bila da kažem da više ne sanjam o potonjem).
Što sam dobila? Što sam uopće htjela?
Ja sam prosjak.
Prosim dane da ne bježe, da mi udjele tračak svjetla i sunca u očima, prosim za mrvicom vjetra da mi štipa obraze i malo snijega da mi koža popuca od hladne zimske radosti.
Prosila sam od dana da mi podare šalicu vrućeg čaja i radost na usnama.
Prosila sam htijući se obogatiti.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ana, prosjačenjem nećeš među bogate. Bogatstvo ište pošten posao i mukotrpan rad.
Ili budi narkoboss.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (17) | print | # | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.