petar pan (music man)

nedjelja, 02.09.2007.

Titanic

Vrijeme radnje: subota, nešto iza devet sati navečer
Mjesto radnje: kauč ispred televizora
Likovi: A. (11) i P. (7), djevojčice
Image and video hosting by TinyPic
- Kako je snažna!
- Ljuta je.
- Zašto je razbila staklo?
- Treba joj sjekira.
- Zašto?
- Da razbije vrata i da može spasit' Jacka kojeg su zarobili policajci.
(- Udari svom snagom! Pomaknite se, ljudi!)
- Ne gledaj, bit' će nešto opasno!
- Neće bit' ništa, mogu ja gledat'...
(...)
- Kako ovaj brod stoji ovako ukrivo?
- Koliko samo ljudi ima na ovom brodu, vidi koliko ih je...!
- Zašto ovaj brod stoji ovako ukrivo?
- Udario je u santu leda. Potopit će se.
- Što je to santa leda?
- To ti je jedan veliki komad leda što pliva po moru, a nije zavezan za ništa.
(- Zašto su ovi čamci napunjeni samo do pola? Testirani su na težinu sedamdest ljudi, napunite ih!)
- Je li ovaj barba zločest?
- Nije, samo ima takve obrve.
(- Natrag! Ovo nije izlaz! Natrag!)
- Zašto je ona otišla? Što je njoj?
- On joj govori glupa si, pa cmok, cmok.
- Zašto joj govori glupa si, to je ružno...?
- Ma, pusti...
(- Pustite žene natrag! Žene i djeca u čamce!)
- Mama, imat ću noćne more od ovoga!
- Nemoj onda gledati.
- Hoću, interesira me.
(...)
- Zločesti barba otvara vrata.
- Nije on zločest, vidiš da im pomaže.
- Kako je voda razbila prozor?
- Lijepo, voda je tako jaka.
(- Natrag, natrag! Ne možete u čamac!)
- Zašto je ovaj barba pucao, je li on zločest?
- On je... Što je sad ovo?! Mama, zašto sad reklame, zar je gotovo?
(...)
- Seko, meni je draži Aladin.
- Čekaj, čekaj, da vidimo što će sad biti.
(...)
- Tko ga je zaledio?
- Nitko, voda. Hladno je, vidiš kako im ide para iz usta.
- Ona misli da on spava.
(- Jack! Jack!)
- Kako je izgubila glas.
(- Nikada te neću zaboraviti.)
- Ona ga je pustila!!! Zašto!? Gdje ona pliva?
- Do barbe u čamcu.
- Od koga je uzela trubilicu? Hoće li sad oni doći po nju?
- Valjda.
- Zločesti je na brodu, bilo bi mi draže da on umrije.
- Kako je sad stara...
- To je ona ista teta, samo puno kasnije, je li tako, mama?
- Tako je.
(The end. Directed by James Cameroon)
(...)
- Mama, znaš skoro sam zaplakala.
- A ja sam skoro zaspala.

- Dušo, kako ti se svidio film?
- Dobar je.
- Samo to?
- Samo to. Nego što bih trebala reći: «Hvala ti Bože što sam gledala Titanic!»?

- 00:07 - Komentari (17) - Isprintaj - #