< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

Opis bloga

Intervju s Vatrenim Deckima



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

srijeda, 15.10.2008.

VALENTINO ŠPEHAR

PIŠE:DARIO MARENIĆ
ODGOVARA : VALENTINO ŠPEHAR

fotografija:PES



1.Pa evo, zovem se Valentino, prezivam Špehar...imam 17 godina...volim sve što vole mladi...

Osim vatrogastva, hobi mi je sviranje bubnjeva, vožnja biciklom, igranje ''rata'' sa ekipom iz ulice...hehehe šalim se...ali to je bilo super kad sam bio klinac!!!!!!!!! Morat ću se prisjetit tih dana....hehehehe...

2.Pa moj interes za vatrogastvo je započeo kad je moj tata krenuo u vatrogasnu školu, koju je morao obavit preko tadašnje firme... ko klinca bi me stavio u vatrogasni opasać i dizo gore-dole....i tak...E a onda se na vratima pojavio moj susjed Damir Marenić ili ti ga Ranger,

koji je tada ''sakupljo'' klince po selu kako bi se učlanili u dvd i trenirali kao ''pumpaći''...i tako je krenulo...

3.Član dvd-a sam od svoje 7. ili 8. godine...nisam ziher...A snašao sam se jako brzo...jer čim sam došo počela je zafrkancija, koje vjerujte mi ni sada ne nedostaje...Kada dođete u takvu organizaciju...među takve ljude koji vam stvore neki autoritet nije vam se teško snać...

4.O tom dvd-u mislim samo najbolje...a o radu mislim da netrebam niti prićat...sve se vidi...

5.Pa idem u srednju strukovnu školu u Samobor, smijer elektromehaničar (elektrotehnika)...

Poslje srednje mislim dalje u školu za profesionalnog vatrogasca...

6. E pa o toj ekipi bi se dalo prićat...jer smo fkt ekipa koja ima jedan neizbježan peh... a to je da kad nam napokon krene, nama baš tada netko mora otić iz ekipe... tak da onda sljedi ponovno uvježbavanje i vraćanje na početak...

7.Natjecanja?! Super!!!! Zafrkancija, upoznavanje novih ljudi, a tek cure...Isss

Fkt super...

8.Uz malo rada mogli bi daleko dogurat...al ozbiljno... samo naprijed ''dećki''...

9.Pa gledajte dećki - cure: ako ulazite u takvu organizaciju morate bit svjesni da će vas maltretirat....šalim se!!! Ako želite dobru zafrkanciju i dobar timski rad samo naprijed...hehe

E da... i držite se ovog: Sex, droga & Rock'n roll »možda ipak bez ovog ''Droga''...

Al Rock'n roll mora bit...

10.Pa blog je super...samo tak nastavite...I pošto je ovo zadnje pitanje sve vas pozdravljem!!!

Kisi, kisi...



| komentiraj... (0) | ...troši papir | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.