www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



sretantuzannocrybeljzubocoolroflkissrolleyeswinkyeseeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjamifinonamcormahludhrvatskazujopjevalaze


IME: ERIKA
NADIMAK: PERY100
RODENA: 27. ...ŠTA VAS BRIGA!!!!!
ŽIVIM U PULI
NAJ FRENDICA: NIKI =)
GODINA : 11
RAZRED : 5. b
RAZREDNICA: NADA ŽUNEC

VOLIM:
-svoje frendice
-cokoladu
-bombone -slatkiše
( heheehe...naravno da to volim!!)


-svoje starke
-svoju kosicu
-net
-muziku
-svoje sekice (starije od mene!!!)
-svoje starce ( hehehehehe...poneka i ne baš!!!)
- STOOOJUUU =)
- PULU
-more
-pjevanje
-plesanje
-SIMPU...****...4slova...hehehe=)
-spavati
-gledati telku
-ici vani sa prijateljima
-pricati
-vikati ( na moje male sekice...makar nisu tako male!!!)
-dop. se na msn - u
-ici na rodendane
-slaviti svoj rodendan
-božic
-uskrs i sve ostale blagdane
-pizzu , morske plodove, pitu, feferone, njoke, fuže, brokule, salatu...ma ja vam skoro sve volim papati!!!!
-SEEEBEEE!!!!!
-joj...ja vam puuuuno toga još volim!!!!!

NE VOLIM :
-kad se netko hvali...hhhh to me full pila!!!!
- kad netko laže i ta s***a
- tikvice i padlidane ( fujjjjj)
-svoj mob ( K510i...jadan!! )
-kavu
-macke
-skorpione ni niš slicno!!!
-stakore, miševe
-bube ni kukce
-kooooomarce
-jesen, zimu
-ŠKOOOOLUUU
-tokio hotel, thomsona
-rock, metalic i ta s***a
-joj...ja vam skoro sve volim...ne mogu se sjetiti šta više ne volim!!!!


TRENUTNO STANJE: SLOBODNA!!!


KkissOhrvatska
MmouthwashAlud
JcoolTthumbup
Eeek
MmadIcerek
!!mahwave


Make A Text Magnifier At WishAFriend.com


banner by vekycadizajn.blog.hr


banner by vekycadizajn.blog.hr


Image and video hosting by TinyPic


Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us




Image and video hosting by TinyPic






< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (13)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtAri Da/Ne

by Vekyca

Opis bloga



BLABLABLA...

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr



Image Hosted by ImageShack.us



AKO ŽELITE MOJ BANER KLIKNITE OVDJE...UZMITE BANER DI PIŠE ISPRAVAK PERY100!!


RIJECI...BEYONCE - IF I WERE A BOY....PRE ZAKON PJESMAA!!!


Beyonce Knowles Lyrics



















Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

moj drugi blogthumbupcool
moja sekicakisscerek
matea i moja sekasmokin
moja maticsmijehnut:
nunaroflnaughty

hely_cool_girl***cool
rap boyzubosmokin
naj avatari i baneri na svijetuuu!! thumbup
°°°njih 3°°°kissthumbup

ako želite da i vas stavim u linkove...napišite mi u komentarima...adresu i nadimak koji želite...jacu vas staviti, ali i vi mene!!!


myspace code

myspace code





!!USNE....USNE....USNE....USNE!!
























































srijeda, 20.08.2008.

ovo vam gaaaa....=)!!!!

evo ljudeki sakupila sam više od 100 komova, pa evo pišem post....baš mi se neda, ali jebigaaa!!! matea...nina...karla..i..sara su mi rekle da stavim ovaj dizz, jer im je zakoon, pa sam ih poslušala i imaju pravoo!! Baš je preeedobar ovaj dizz, a to samo dugujem njooooj!! Ima fuuull dobre dizove....posjetite jee!!yesthumbup Danas nisam išla na more, a jebiga....ujutro sam išla kupiti pribor sa gretom i mateom....bilo je fuuulll dobro!! Tamo smo se u Narodnim novinama sramotile ko niš!!....hahahahahahahahahahasmijehsretan=)!!!
A poslije toga smo se malo šetkale gradom i tak....bilo je dobro...najviše mi je žao što nisam išla na more, ali nema veze...mogu i neki drugi dan!!
hah...tapija doma...fuuuuuuuuuulllllllllllllllllllll!!!!!!!!!!deadyeseek
ali dobro ša...mogu...valjdaa to trpiti...hehe=)!!!!!!!!!!!!!!
aj neda mi se više pisati post....see u....!!
NEPIŠEM NOWI POST DOK NE DOBIM 200 KOMOVA!!!yesyesyes

PUSSA kiss& POZZmah =)



| KoMeNtS (231) | PriNt | # |

nedjelja, 17.08.2008.

odgonetnite viii!!!!

zwani.com myspace graphic comments
What's Up Graphic Comments

HAHAHAHAHAHAHAHAsmijehsmijehroflnutnutnaughtysmijeh=) Koji debil...hehe...smijehsmijeh=)!!!!
ej ljudeki nemam vam ša reci...uskoro škola!! To me zabrinjava, jer ja neeeeebiiii, a zapravo ko bi??!!?? Mislim mogli su nam staviti 01.08.08.!! Šta mislim njima je ovako onako sve jedno...koji debiliiiludlud...baš bi ih razbilaaaaa!!! Jooooooooooj....ja neeebii....ko ce mi biti razrednica, samo da mi ne bude sonja ( iz hrvatskog!! ) ili Silvija ( iz prirode!! )!!! Ja bi da nam bude nadaa ( iz likovnog!! )....ona je preedobra, a jbg, ko bude nek bude...valjda cemo preživjeti...nadam se...hehehehehehehehesmijehsmijeh=)!!!
dobro ljudeki...ja sada idem papaaa, nedami se više pisati post, ali dobro....SAMO DA VAM KAŽEM DA NECU PISATI NOVI POST DOK NE SKUPIM PREKO 100 KOMOVA!!!!!yesyesyes
Tako da vi smo komajte...ja cu i vama...yesnaughtythumbupthumbup

PUSSAkiss & POZZ wave=)



| KoMeNtS (153) | PriNt | # |

srijeda, 13.08.2008.

BOOO...BOOO...

EJ LJUDEKI ja ovo i nebi nazvala postom jer je malo prekratak, ali nema veze!! Ja imam dva bloga...kliknite tu i komajte mi...tek je napocetku, ali jebiga znate kakav je pocetak!!!!
KLIK

PUNO KISICAkiss I CMOKICAkisscerek



| KoMeNtS (29) | PriNt | # |

četvrtak, 07.08.2008.

moji naaaaj prijateljirofl naughty

Draw Customized Symbols - ImageChef.com MOJA NIKICA JE NAJ FRENDICA NA SVIJETU!!!!!!!!!!! Imam ja još frendica i to punooo, ali u zadnje vrijeme me toliko pilaju neke dvije...joooooj....htjela bi ih ubiti!!!!burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadmadmadmadmadmadmadheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangHhhhhhhh toliko me pilaju....a jebiga....s vremenom valjda nece, ali ipak nisam baš toliko sigurna!!!!! Jedna izdajica, a druga...druga me toliko pilaaaaaaaaa....joooj da samo znate!!!!!!!! Osim moje NIKICE...fuuuulll dobre frendice su mi: Petra I Radojka, Kala ( tako ju zovemo!! ), Nina, Mataa, Ana...Ima ih puuuuno!!!!!yesyes Moja niki je najjj, to sam vam vec rekla...hh...ona je posebna!! Ja nju jaaaaakooo puuno, puunoo volim...mislim ko frendicu!!!!! Ja i ona se vec poznamo od vrtica. U vrticu i nismo se baš slagale, ali nakon nekog vremena pocele smo se družiti i tako smo postale najjj frendice...100000 puta smo se posvadale, ali smo se pomirile!!!!thumbupthumbup Toliko imam za reci o njoj da ni neznam odkuda poceti!!!yesyesthumbupthumbupsmijehsmijehbelj
Ovaj pos je posvecen mojim naajj frendovima i frendicama!!! Ovako ajmo dalje...hh....matea...ina je suuuuuper, fuuulll je dobra....nikad me ne odbacuje, ja i ona skoro svaki dan idemo na more, a poslije mora na msn!!!! hahahahahahahahahasmijehsmijehroflsretancoolnutzujo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ona poslije niki mi je naajj frendica!! Nikad me ne pila i uvijek je iskrena!!! smijehyesyesyes Dokle ta glupa karla...ona me fuuull pila....a zaebavam se!! Kala je fulll dobra i smiješna!! Uvijek u školi ako sjedimo blizu ili skupa, ja prepisujem od nje...hahahaha =) to je normalno!!! hahahahhahahahahahhahahasmijehsmijehsmijehsmijeh=)!!!!!!!!!!!!! ana, ana, ana....hh...ma ona vam je zakooonthumbupthumbup...prije smo ja moja seka, Niki i Ana bile naaajjj frendice i potpisivale smo se GxAxNxEX!!! Ali to se raspalo...a jebiga...šta cete...hh....!!! A ovako Petra i radijka su seke....upoznale smo se u Bivilage...tamo je radila moja stara i njihova!!!! One su predobre i presmjesne!!! hahahahha....ako ste s njima min pocnete se smijati samo tako!!! hahahaha =) Mi se poznamo 4. godine i fuuull smo si dobre!!! One su precool i predobre!!!
A sa ninom...hahaha....ona je isto predobra u razredu vec 5. godina nikad me nije pilala!!! Ona je MAXIMUM!!!! yesyesyes Zovemo je Nuna ona je fantastic!!! Dakle,dakle, dakle.....aaaahhh...mislim da je vrijeme da spomenem Bornu i Alena...oni su predobri...naaajjjj frendovi su mi!!!!thumbupthumbuproflroflrofl Alen je presmješan , plus borna koji je predobar....bez njih skupa zaebancije ne postoji!!!! hehehehesmijeh=)!!!
Evo ljudeki ovo je po meni kraj posta i ako sam se namucila napisati ga....vrijedilo je...tako cete znati više o mojim prijateljima koji su ZAAAAAKOOON!!!! Vi samo nastavite komati i citati moj blog!!! Ja komove uzvracam!!! Nadam se da vam nije bio problem procitati ovaj post!!!
hhhhhhh nadam se....hahahhahahaha !!!!!!smijehsmijeh

PUSSA kiss& POZZ mah=)



| KoMeNtS (121) | PriNt | # |

srijeda, 06.08.2008.

nutNA FRATARSKOM!!!!smijeh

Ej ljudeki danas sam išla na fratarski!!! Bila sam samo jedan dan....jaaadno!!! Inace budem 7, 5 ili....ali danas bila sam sa mojim sekama i njihovim frendicama!! Napocetku je bilo malkice glupo, ali poslije vec bolje!!!thumbup Bilo je fuuul vruce, ali mi smo bili u hladu!!! Napocetku nije bilo valova, ali poslije 18 broda koji je prošao....nismo mogle ni izaci iz vode!!
smijehhehesmijehhehesmijehhehesmijehhehesmijehhehesmijehhehesmijeh!!!!!! Bile smo cije daaan! Za rucak smi imali cevape....njaminjami!!
Bilo je predobro!! Sutra idem na more....vjerojatno sa matom!!! Bit ce 100% dobro!!!!! Danas sam se trebala probuditi u 8!!! Skoro sam crkla....bilo mi je hladno koliko mi se spavaloyes!!!! Nisam imala snage za niš!!! Moja seka micky ( tako ju zovemo!!! ) , ujutro u 7 i 30 je išla kupiti kruh, vode i te sitnice!! Zamislite ako se ona digla u 07:00, a ja u 08:05....zamislite kako se njoj nanalo!!! AAAA baš mi ju je žaaoooooo!!!! hehehehe =) naravno samo se šalim!!!! Kako bi mi ju bilo žao kad je tako glupa....zezam se....hehesmijeh =)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joooooj....baš sam umorna!!! I zamislite ovo. Brod za fratarski krenuo je u 10, a mi smo kasnili!!! Mislim to nema smisla....hellooo!!!! hhh.....kasnili smo 10 min.....mislim kužiš, a drugi brod krece svakih sat vremena!!!! Baš sam se napilila!!! I još tamo na bunarini nam je dalaona tipica neki sjebani sladoled!!! Htjela sam se upucati!!!bangbangburninmadheadbangheadbangmadmadburninmadbang Mislim se može biti gluplji....tipica nam dala bar meni i mojoj seki micky, rastopljeni sladoled!!! hhhhhhhhhh htjela sam ubiti tu tipicu, sebe i moje seke!!!!!!burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmad Ali pozitivna strana svega toga je da je more bilo prekrasno!!!!!!!!!
Uživala sam !!!!! Makar se ja i moja seka ricky ( tako ju zovemo!! ) ubile 100 puta, ali nema veze....hehehehehe =)smijehrofl!!!!!!!!
za 5 min proci ce ovaj dan...yesdadayes....baš mi je brzo prošao!!!! Imam vremenba za komp još 10 min, jer mi pocinje serija na hrt1...sestre!!!!!!
Tako da mislim da je ovo kraj posta.....makar se ovaj put nisam umorila pisajuci ga!!!! Nemam blage veze kako sam uspijela!!!!!eekeekeekeek!!! Bok ljudeki sada idem....uskoro ocekujte nowi post!!!!! tema ce biti o prijateljima!!!!! Bit ce suuuuuper!!!!! Mort cete ga procitati!!!!yesyes Sada stvarno.....booooooooooook!!!!!!!

jooooooooj još samo neš!!!!

POZDRAVLJAM: svoje seke micky i ricky!!!
mateu
ninu
moju besticu niki
karlu
helenu
alena
bornu i sve moje prijatelje!!!!
naravno i sve koji citaju ili ce citati moj blog!!!!


PUSSA & POZZ =)



| KoMeNtS (4) | PriNt | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.