subota, 29.04.2006.

Početak ronilačke sezone za R.K. Špinut iz Splita

Image Hosted by ImageShack.us


Evo danas je i službeno u Ronilačkom klubu Špinut iz Splita počela ronilačka sezona, počinjemo sa tečajevima za ronjenje kroz 5. mjesec, eko akcije diljem Jadrana, izleti, uživancija...
Klub je i ove godine opremljen ušao u novu sezonu sa novim i boljim stvarima tako da smo među opremljenijim ronilačkim klubovima u RH.
Ove godine se planiraju mnoge stvari u klubu kao što je organizacija tečajeva što sam već naveo ali za početnu kategoriju tj. R1 po CMAS ronilačkim standardima, eko akcija Marjanski čisti žali koja je već tradicionalna, odvijati će se od uvale Kašuni do 1. vode na Marjanu, raditi ćemo organizaciju eko akcije na Hvaru tocnije u Starigradu... i jos puno toga.
Svi koji budu citali blog i zainteresirani su za ronjenje mogu ostaviti svoj post pa se mozemo sve dogovoriti... thumbup

| 17:04 | Komentiraj (5) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © EXTREME SPORTS - Design touch by: Petar_st





Komentari On/Off

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


O meni
Ime: Petar Šiško
Nadimak: Pero
God. rođenja: 01.06.1983.
mail: petar.sisko@gmail.com
ICQ: 239714259
MSN: petar.sisko@gmail.com
Moji extremni sportovi: Ronjenje
Paragliding
Zanimanje: Predstavnik i savjetnik za osiguranja

Eto to sam ja medu najfriskijim slikama...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Da se nadopunim, ja sam Petar, sasvim naizgled obican momak, ne racunajuci moje sportove, imam 2 ruke, dvi noge do poda... i sve ostalo, samo sto sam katkada vrazicak, ali culi ste za onu ekspoloziju nuklearke u Cernobilu, e pa od nje mi ne rastu rogovi kad sam vrazicak samo sto mi rep ne raste od zada nego od sprida... :)
Linkovi prijatelja, OBAVEZNO POSJETITE!!!
Kara
Žućo
Justie
*malena*
Zorana
Chiquitta
I’m sick of speaking words

Kara
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kara, Žućo i Deny
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Kara
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Deny
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Stipe (kojeg nisam vidio 100 godina al nema veze, javit ce se)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kara i Žućo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo moja ekipa iz Ronilačkog kluba Špinut iz Splita i naš brod (iza nas)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dino (plavi) i Mate (crni) nema me na ovoj slici ali ja sam zlatna sredina (smeđ)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us