srijeda, 01.03.2006.

Evo malo o Paraglidingu na moj naćin...

Kako sam ja poceo sa time?
Pa jedne godine tj. ima od toga 2 godine, sam bio izlagac na sajmu GUSTI u Splitu ja sam inace ronioc i u sklopu Zajednice tehnicke kulture sam imao svoj prostor kluba, na njemu su izmedu ostaloga bili moji sadasnji prijatelji paraglideri.
Malo po malo sam razgovarao sa njima i kako to sve ide, pa smo bili liti na Znjanu trenirali, pocea je tecaj ja sam mu se prikljucio, prije tecaj sam bio sa instruktorom na letu u tandemu da vidim hoce li mi se to svidje ti pa eto neke slike...






Moram spomenuti da je to letiste pokraj Sinja na Bitelicu za one koji znaju, taj dan je bio savrsen za letenje u zraku smo bili skoro 3 sata i popeli smo se na 2 000 metara od mora... Bilo nas je jos nekoliko u zraku, osjecaj je savrsen, samo sam se zavalio u stolicu i uzivao...
Mi bi ostali jos ali nakon toliko vrimena i popijenog po litre soka mi se pocelo uzasno pisati.. :)
To je bio 5. mjesec, ja sam obuka neku trenerku, prokuva sam u njoj ali na 2 000 metara sam se smrza ko neka stvar.. Gore je inace hladnije, dok su se drugi zabundavali ja sam se smijao, posli su me oni zaj... jesam se smrza... he he he...

Da idem dalje...
Kad je poceo tecaj imali smo standardne treninge po Znjanu, dizanja krila i to je kao za poljetanje, tko ne digne krilo i ne nauci ga kontrolirati nema letenja jer je to osnova, brzo se uci i nije sve u snazi nego u tehnici...

Pa evo neke slike sa Znjana...





Poslje mnogobrojnih treninga, jer svi nisu uspjevali svaki put doci na trening a ne uce svi jednako brzo...
Ja se moram pohvaliti da sam prvi imao od moje ekipe visindki let...
Pa eto jos slika i toga kako je to izgledalo...







Moram priznati prvi let me je bio jako strah, prije poljetanja sam imao osjecaj da gutam veeliku knedlu
Dlanovi su mi se znojili, i sad kad se sjetim mi je ono ajme...
Ali virujte mi isplatilose pobijediti strah, jer gore je savrseno cujest fiukanje vijetra kroz konope krila, osjecate termicke stupice koji vas pomalo dizu pa kad izadete iz njega malo spusti... Svo vrijem smo komunicirali na stanicu ja i instruktor...
Ako obavite sve kako vas se nauce instruktori nema vam biti sta a i nece vas pustiti na visinske bez provjere znanja na terenu.. tj. na zemlji... Sve u svemu kome se svida mora probati jer je prejeben osjecaj...
Moj klub u Splitu se zove Albatros, mozet ga naci na stranicama CRO - PARAGLIDING
Kao i o svim klubovima u RH ma gdje god bili, ima galerija slika naci cete vjerovatno i mojih slika he he he...

Evo jos neke slije sa Znjana od nedavno kada smo otisli malo trenirati bez veze i instruktor je izvadio konop iz auta pa smo ga vukli sa konopom posto je vjetar bio dobar uspio se je izdignuti iznad zemlje nekih 30 - 40 metara, posli smo i ostali probali..







Eto nadam se da sam bio iscrpan, ako koga jos sta zanima neka pita, sve cu reci...

| 17:40 | Komentiraj (1) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © EXTREME SPORTS - Design touch by: Petar_st





Komentari On/Off

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


O meni
Ime: Petar Šiško
Nadimak: Pero
God. rođenja: 01.06.1983.
mail: petar.sisko@gmail.com
ICQ: 239714259
MSN: petar.sisko@gmail.com
Moji extremni sportovi: Ronjenje
Paragliding
Zanimanje: Predstavnik i savjetnik za osiguranja

Eto to sam ja medu najfriskijim slikama...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Da se nadopunim, ja sam Petar, sasvim naizgled obican momak, ne racunajuci moje sportove, imam 2 ruke, dvi noge do poda... i sve ostalo, samo sto sam katkada vrazicak, ali culi ste za onu ekspoloziju nuklearke u Cernobilu, e pa od nje mi ne rastu rogovi kad sam vrazicak samo sto mi rep ne raste od zada nego od sprida... :)
Linkovi prijatelja, OBAVEZNO POSJETITE!!!
Kara
Žućo
Justie
*malena*
Zorana
Chiquitta
I’m sick of speaking words

Kara
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kara, Žućo i Deny
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Kara
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Deny
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Stipe (kojeg nisam vidio 100 godina al nema veze, javit ce se)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kara i Žućo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo moja ekipa iz Ronilačkog kluba Špinut iz Splita i naš brod (iza nas)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dino (plavi) i Mate (crni) nema me na ovoj slici ali ja sam zlatna sredina (smeđ)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us