utorak, 28.02.2006.

Nisam vam reka...

Glavom i bradom Miroslav Škoro

Bia sam sa firmom u Boraji na janjetini naravno, ma od toga 2 tjedna, kad za stolim do nas sjedi Mladen Grdovic, bit cu iskren primjetio sam ga pola sata kasnije, ima bit da je ima neki koncert u Trogiru, kad ja se okrenem prema vani jer sam sjedio uz prozor, dolazni neki BMW mocni kabrio isoid milion ipo kuna ne dode, kad mozete zamisliti tko izlazi.... Na moje iznanedenje Miroslav Skoro, dosa covik prigrist malo janjetine prije koncerta sta se je odrzavao u jednoj od Diskoteka u Splitu, mislim da je bio u Mastersa...

| 17:30 | Komentiraj (1) | Print this! | #

utorak, 21.02.2006.

Evo opet sam tu...

Net je napokon proradio kako triba pa sam opet tu, sam sa sobom, ne znam kome pisem, vjerovatno samom sebi jer komentara nema
Proslih par dana sam uvatia neki virus pa sam ima zdrastvenih problema, ali sad je sve u redu i opet sam onaj stari, ako tko bude cita reci ce na sljedece da sam mozda lud, kao moj prijatelj Kara sta je lud za autima ja sam za ronjenje i bas se spremam ovih dana ici malo roniti, temperature s dosta niske ali moram se malo vratiti u kondiciju, sezona kuca na vrata vidit cu oce li bit sta posla za mene u ronjenju iako sad radim sa osiguranjima, ali imam dosta slobodnog vrimena tako da moram se malo organizirati i biti onaj stari.
A posto vremenski uvjeti nisu za letenje (paragliding) onda bar ovako da se sredim.
Sad ce mozda neki reci cime se ja ne bavim, uglavnom volim extremne sportove, onako malo adrenalina, ali u ronjenju nema bar kod mene adrenalina to mi je vise kao opustanje, a letenje su potoci adrenalina,
Nakon moga prvoga leta i uspjesnog sljetanja reka sam: " Sad znam zasto ptice pjevaju "
To je savrseno, vi u zraku i krecete se gdje god zelite i kako zelite nista vas ne sputava osim ako ste nisko treba pogoditi sletiste i ne otici u stabla ali ni to nije nesto strasno osim sta je pravilo u letenju tko ode u stabla placa ekipi gajbu pive, jer za otpetljavanje krila sa stabala treba doci cila ekipa pomoci jer ima masu konopa koji zapnu za stablo.
Evo kad sam se raspisa nadodat cu jos jucerasnju zgodu,
Bio sam na seminaru od agencije u Kastelima i sad u zadnjem redu smo bili ja, moj struki i direktor, dobili smo neku kemijski kad je ides upaliti stresne te struja i ovu moju dvojicu puklo i u sred predavanja mi smo rikavali od smija, jako neozbiljno jer je glavni direktor drza predavanje, a to nebi bilo to da jos jednoga nismo navukli kad je ovi stisa zajauka je i bacia kemijsku na pod i njega opomene glavni direktor i on ispadne krivac a mi zavarili, hihocemo se u zadnjem redu, a ja sam puka bia, nisam moga 10 minuti doci sebi a ova dva kad me vide kako se ja smijem i oni puknu.
Da zavrsim posli predavanja smo glavnog direktora spizdili sa kemijskom pa kad ju je isa upalit bacijo je na pod, a kemijska trese ko luda...
Eto zgode i nezgode ovih dana.

| 16:36 | Komentiraj (0) | Print this! | #

petak, 17.02.2006.

Danas je veliki dan, prijatelju Kara sretan ti rođendan!!!

Evo danas mi je prijatelju i blogeru Kari rođendan, Neka mu je sa srićom!
Kara moj vjerovatno ćes ćitati pa ti želim i ovim putem sve najbolje!

| 11:58 | Komentiraj (0) | Print this! | #

utorak, 07.02.2006.

I jos malo...

Ipak dugo nisam pisao jer sam zaboravio kor. ime i pass za blog yako da sam to rijesio, sad sam opet sa vama.
Nego sinoc sam bio na picu sa jednom curo, zenska je na 3. godini medicine, stvarno smisna mala...
Kad bi barem nesto bilo od toga, ali to mogu okacit macku na rep...
Ali nema veze, zivot ide dalje, inace sam je upozna na iskrica.com
A korisnik sam vec par godina, da nebi ispalo da sam nesposoban uhvatiti zensku inace u zivotu moram reci da mi to nije problem, to moji prijatelji jako dobro znaju, ali znate onu : " Prijatelja nikad dosta " a pogotovo prijateljica.. :)

| 14:15 | Komentiraj (3) | Print this! | #

Koje sam probleme imao sinoc...

Ovo promjenjivo vrijeme je ucinilo svoje, bura pa lipo vrime, pa opet bura...
Tako da sam sinoc pokupio uplau uha.
Kako sam sinoc imao namjere ici ranije leci, zbog sastanka sa direktorom moje agencije za koju radim, nisam ni oci sklopio,
kad me je uho pocelo boliti, samo sta nisam tuka glavom od zid, pa sam popizdio, isa sam leci oko 11 navecer sta meni ne prilici, jer nikad prije 3 ne zaspem tako da eto stjecajem okolnosti sam zaspao tek oko 5 ipo, valjajuci se po krevetu od bola.
Napokon ujutro kad sam se probudi bol je prestala, i kupio kapi za uho, sad nista ne cujem,ali barem ne boli.
Nikome nebi pozelio da prezivljava takvu bol, znam da nema nikoga ko to nije dozivio ali sto manje puta dozivjeti to bolje...

| 14:09 | Komentiraj (1) | Print this! | #

Evo novi dizajn

Kao sto sam najavio blog sam promjenio, nadam se da ce vam se svidjeti.

| 14:08 | Komentiraj (0) | Print this! | #

srijeda, 01.02.2006.

Više o meni

Ja sam Petar Šiško, imam 22 godine, rođen sam u Splitu, živim i radim ovdje.
Sta se tice mojih sportova sa kojim se bavim to je ronjenje u Ronilačkom klubu Špinut u Splitu i Paragliding
u klubu slobodnog letenja Albatros također u Splitu.
Trenutno sam zaposlen u agenciji Fidelitas za posredovanje i savjetovanje u Osiguranju.
Izlazim po Splitu i okolici, prošlo ljeto sam bio do Novalje i plaže Zrće, gdje je makksimalna zabava.
Dobro se kaže da je Zrće Hrvatska Sodoma i Gomora, ima svega, sad je pitanje tko sta traži.
Uglavnom da skratim, volim sve sto mladi vole, trenutno slobodan momak.
Da ne bude glupih upada Hetero sam, eto toliko od mene.

| 18:30 | Komentiraj (5) | Print this! | #

Evo moj prvi blog


Evo nakon pola sata trazenja slobodne domene i nicka napokon sam nasao nesto slobodno, vec su 3 sata ujutro, vrijeme je za spavanje, sutra je novi dan, treba raditi, a dizajn i ostalo cu srediti kroz par dana, kada cete imati prilike saznati vise o meni za sad toliko od mene... Zjev, spava mi se... ZZZzzzZZZ...

| 03:12 | Komentiraj (0) | Print this! | #

Sljedeći mjesec >>

Copyright © EXTREME SPORTS - Design touch by: Petar_st





Komentari On/Off

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


O meni
Ime: Petar Šiško
Nadimak: Pero
God. rođenja: 01.06.1983.
mail: petar.sisko@gmail.com
ICQ: 239714259
MSN: petar.sisko@gmail.com
Moji extremni sportovi: Ronjenje
Paragliding
Zanimanje: Predstavnik i savjetnik za osiguranja

Eto to sam ja medu najfriskijim slikama...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Da se nadopunim, ja sam Petar, sasvim naizgled obican momak, ne racunajuci moje sportove, imam 2 ruke, dvi noge do poda... i sve ostalo, samo sto sam katkada vrazicak, ali culi ste za onu ekspoloziju nuklearke u Cernobilu, e pa od nje mi ne rastu rogovi kad sam vrazicak samo sto mi rep ne raste od zada nego od sprida... :)
Linkovi prijatelja, OBAVEZNO POSJETITE!!!
Kara
Žućo
Justie
*malena*
Zorana
Chiquitta
I’m sick of speaking words

Kara
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kara, Žućo i Deny
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Kara
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Deny
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Stipe (kojeg nisam vidio 100 godina al nema veze, javit ce se)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kara i Žućo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo moja ekipa iz Ronilačkog kluba Špinut iz Splita i naš brod (iza nas)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dino (plavi) i Mate (crni) nema me na ovoj slici ali ja sam zlatna sredina (smeđ)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us