perfume or poison?

25.12.2010., subota

Moja lista najbolje obučenih za 2010. godinu

Neki dan sam se sva uživjela u biranje mog favorita za Best dressed of the year na stranici koju obožaaaavam.. Red Carpet Fashion Awards, pa evo nekoliko mojih ovogodišnjih favorita..

Prvo mjesto, uvjerljivo.. Sarah Jessica Parker u haljini Alexander McQueen, na 2010 CFDA Awards.


Ostale stylish ženske vam stavljam in random order..

Original Video - More videos at TinyPic
(sorry kvaliteta videa je jeziva, moram smislit nešto bolje)

To bi bio moj izbor za najbolji styling za izlazak na crveni tepih, a što se tiče cjelokupnog dojma ove godine su me zadivile:
Sarah Jessica Parker koja je imala fantastičnu turneju za SATC2 - sjećate se Viviene Westwood cvjetaste haljine na volane koju je imala na japanskoj premijeri?
Gwyneth Paltrow koja me oduševila Calvin Klein narančastom haljinom bez leđa koju je nosila na otvorenju jednog CK dućana.. Haljina je naravno minimalistička kao i većina CK odjeće, no mene je oduševila najviše zbog boje koju Gwyneth rijetko nosi, a fantastično izgleda na njoj.. ah naravno i cipele su bile predivne..
Emma Watson koju sam već objavila koji post niže u Rafael Cennamo čipkasto-pernatoj haljinici s premijere HP7 filma.. ma ona ima i odličan streetstyle! Sigurno pomaže što je model za Burberryjeve kapute i torbe hehehe..
Kim Kardashian za koju me uopće ne zanima što ju svi nazivaju posvudušom, ja tvrdim da njena stilistica Monica Rose (možete ju pratiti na njenom blogu ovdje stvarno zna svoj posao jer je Kardashianica bila moderno, pomalo edgy obučena ovako, "za po danu", a za večernje izlaske je prestala birati fufaste minjake i počela nositi elegantne haljine koje srećom nisu sve na istu foru kao što su bili minjaci, ali sve joj savršeno naglašavaju obline.


- 19:41 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga i malo o meni

..magic's in the music and the music's in me...

Brojač posjeta & otkud me posjećujete