četvrtak, 26.02.2009.

Martina Vrbos - Ostaješ sam

Dok hodam ja našom ulicom
Osjećam da je gotovo
I onaj smijeh što dijelit znali smo
Sada krade sreću i vraća bol
Da l' da stanem
Ma, ipak neću
Idem dalje, a ti ostaješ sam
Da li znaš da je došao kraj
Korak il' dva
Bolje je
Sada nema povratka

Ostaješ sam
Da li znaš da je došao kraj
Korak il' dva
Bolje je
Sada nema povratka

Dok hodam ja sama ulicom
Suze i smijeh stoje na licu mom
Sjećanja uvijek vrate se
Ali sutra je novi dan za sve
Da l' da stanem
Ma, ipak neću
Idem dalje, a ti ostaješ sam
Da li znaš da je došao kraj
Korak il' dva
Bolje je
Sada nema povratka

Ostaješ sam
Da li znaš da je došao kraj
Korak il' dva
Bolje je
Sada nema povratka

Da l' je bolje ili nije
Neću mislit' kao prije
Gledam ravno, idem dalje
A ti ne znaš da ostaješ sam
Da li znaš da je došao kraj
Korak il' dva
Bolje je
Sada nema povratka

Ostaješ sam
Da li znaš da je došao kraj
Korak il' dva
Bolje je
Sada nema povratka

Ostaješ sam
Da li znaš da je došao kraj
Korak il' dva
Bolje je
Sada nema povratka

Ostaješ sam
Da li znaš da je došao kraj
Korak il' dva
Bolje je
Sada nema povratka

- 14:40 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

Perdido's life

ovo su život i misli iz dana u dan

Image Hosted by ImageShack.us


E-MAIL
mendez@net.hr

...:::...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us