subota, 26.07.2008.

Premotam malo unatrag, pa stisnem Play

...i stvar krene od prošlog petka kada sam išao po sestru u Osijek. U autu mi je svirao prvi album grupe Ramirez. Stalno sam se vraćao na ''Iste cipele''. Pjesma mi je tako prejebeno odlična. Stalno sam ju pjevušio i onda CD u mojoj glavi preskoči. Izgleda da je izgreban. Biti će da je brazda duboka kada je laser počeo očitavati tek od srijede kada sam navečer na HRT1 gledao film ''Fallen'' (Pali anđeo) sa zgodnim Denzelom Washingtonom. Čini mi se da gotovo u svakom filmu gdje glumi postoji scena sa njim gdje je u socijalnim bijelim boksericama u kojima mu se ne ocrtava ni kurac, a kamoli guza, ali je zato uvijek u uskoj bijeloj majici kratkih rukava preko koje se jako dobro ocrtavaju izbočine svih njegovih mišića.
Ovaj mu je film odličan kao primjerice onaj ''The Bone collector'' (Sakupljač kostiju) gdje mu je društvo pravila Angelina Jolie. O čemu se u ovom filmu radi? E, pa radi se o tome da detektiv Odjela za umorstva, John Hobbes (Denzel Washington), svjedoči smaknuću serijskog ubojice i teškog psihopata Edgara Reesa, nakon čije se smrti ubojstva počinju ponavljati što zbunjuje policiju; je li u pitanju suučesnik, imitator ili nešto treće... Kasnije sve upućuje kako se prilikom Reesova smaknuća oslobodila nekakva zla sila, pradavni demon divljine, odnosno pali anđeo Azazel koji je osuđen da bez oblika luta svijetom i nastanjuje tijela živih bića, prenoseći se iz jednog u drugo najobičnijim dodirom.

Image Hosted by ImageShack.us

CD opet malo preskoči i prebaci me na četvrtak navečer i film na Novoj TV ''Don't say a word'' (Ne reci ni riječ) koji sam pogledao i koji me također oduševio. Inače nisam baš ljubitelj Michaela Douglasa, ali... Film je stvarno super. Radi se o tome da grupa lopova ukrade nekakav dragulj, ali na kraju prevare šefa bande i otmu dragulj. Nakon desetak godina, psihijatra Nathaniela Conrada (Michael Douglas) pozovu da pregleda poremećenu djevojku Elisabeth (Brittany Murphy). Tog trenutka, stari šef bande, Patrick otme Nathanovu kćer, te ga prisili da od Elisabeth sazna tajni broj koji će ga odvesti do dragulja. Film je tijekom cijele radnje napet, a Brittany Murphy me oduševila svojom ulogom. Stvarno je odlično odglumila.

Image Hosted by ImageShack.us

Petak. Jutro. Obrijao sam se. Razmišljam o sinoćnjem filmu. Gubim se... CD u glavi preskače. Ove digitalne stvari zaista nekad znaju zadavati glavoblje. Uzimam aspirin. Kuham si kavu i ne znam je li aspirin već počeo djelovati ili mi je bolje od samog mirisa svježe kuhane kave...

Image Hosted by ImageShack.us

CD je proradio na prošloj suboti. Preskočio je unatrag. Večer je. Idem van. Ana i Ivana dolaze po mene. Odlazimo u Našice. Na benzinskoj kupujem litru piva i kutiju cigara. U parku smo Ivana i ja ispili litru i malo me već zanosilo. Stvarno sam ispao iz štosa... Odlazimo u Cristu i sjedamo na terasu. Nema konobara. Odlazim unutra i naručujem cugu. Poznajem konobara, ali se ne mogu sjetiti imena. Dva piva i bijeli bambus stižu za naš stol. Kasnije smo otišli u Dance. Cajke deru. Opet pivo. Nije mi dobro. Izlazim van na zrak. Lik me žica cigaru. Ne dam!! Vraćam se unutra. Sada mi je dobro. Naručujem si gin-tonic. Volim taj okus. Nešto kasnije odlazimo. Ana i Ivana me ostavljaju ispred kuće. Liježem u krevet i pišem Saši poruku. Prokleti srcedrapajući SMS...
Prokleti CD ponovno preskoči i sada konačno nekako normalno radi. Jučerašnja je večer. Saša me zove da dođem k njemu. Otišao sam kod njega. Provocirao me oko poruke. Idiot! Na kraju ga poljubim i legnem pored njega na trosjed. Znam, rekao sam da neću tako šta više dopustiti. Proklet bio! No, srećom nije otišlo dalje od poljubaca. Srećom! Zato sam ja njega podbadao oko Igora, njegovog sadašnjeg i istovremeno se osjećao tako jebeno jeftino... Dolazim u 4h ujutro kući i direktno idem u krevet.
Otvorio sam oči. Starci su nešto raspravljali u kuhinji i ti glasovi su mi išli na živce. Bilo mi je hladno u sobi. Sklupčao sam se u krevetu. Konačno sam ustao. Poželio sam barem malo Jack Daniel'sa da isperem sinoćnji trenutak slabosti iz usta.

Image Hosted by ImageShack.us

CD ne radi dobro... Stalno neki klinac preskače. Vadim ga van... Tišina se prosula prostranstvom... Uživam...

Image Hosted by ImageShack.us

- 20:21 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

Perdido's life

ovo su život i misli iz dana u dan

Image Hosted by ImageShack.us


E-MAIL
mendez@net.hr

...:::...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us