subota, 14.06.2008.

Pali anđeli

Prije nekoliko se tjedana na Novoj TV počela prikazivati serija Hex ili kako su je naši preveli Začarani. Sama najava koja se vrtila na TV-u me privukla da počnem gledati tu seriju. Kako me i inače privlače, zanimaju takve stvari, serija me oduševila svojom radnjom. Malo voodooa, malo čaranja, malo čudnih bića... Sve u svemu odlična mješavina i gledljivo. No, onda je nakon nekoliko tjedana serija nestala sa malih ekrana. Vjerojatno će doživjeti svoj povratak u jesenskoj shemi, kao i serija Vratiće se rode. Šteta...
Uglavnom, ono što mi je (bilo) zanimljivo u seriji je radnja oko palog anđela, Azazeala, vođe Nefilima. Njegovo pojavljivanje veže se daleko u povijest još u Egipatsko doba. Ono što sam zadnje pogledao me ponukalo na razmišljanja. Ukratko, bilo je riječi o rođenju djeteta, potomka Azazeala i jedne djevojke. Dijete je kao nekakav simbol za oslobođenje ostalih Nefilima, te uzrok da svijet duhova i ostalih bića ostane povezan sa stvarnim svijetom. Ukoliko se to dijete ne rodi, svijet će biti kakav i treba biti.
Najzanimljivije u svemu tome je što ima nekakve veze sa Marijom. Naime, Azazeal tvrdi kako je anđel sišao sa neba kako bi Mariju obavijestio da je trudna i da će roditi sina. To objašnjava kako je Isus zapravo potomak (palog) anđela i smrtnice. Josip ga je prihvatio kao svoga sina. Znači, ispada da je Azazeal njegov pravi otac, a ne kako vjera nalaže da je to Bog. Tu se nameće logika kako je Isus vanbračno dijete i samim time Marija prema vjeri ispada grešnica...
Ima jako puno caka oko svega toga. Malo sam istraživao po Internetu Nefilime i uglavnom sam naišao na zapise koji tvdre da su Nefilimi namjerno ljude učili nedopuštenim vještinama kao što je to izrada oružja i njegova uporaba. Navodno su imali spolne odnose sa ženama, a kasnije su se rađala bogohulna bića. Hmmmm... I što sada?!
Što se mene tiče, ionako sam u neku ruku ateist što se Boga tiče i tako nekih stvari. To meni nikako ne drži vodu. Previše je rupa u svemu tome, a neke se stvari jednostavno ne mogu pravdati prastarim zapisima i usmenom predajom. Stoga sam ja za evoluciju. Definitivno! Tu ima pregršt potkrepljujućih dokaza. A što se tiče božanstava, demona i ostalih čudnovatih bića... Moje je razmišljanje da ljudska mašta može stvoriti zaista svašta. No, ipak... Ako je Isus uistinu postojao, teško je ne vjerovati da su postojali i anđeli. Još jedan začaran krug... Vjerojatno ima još ljudi koji se pitaju kakvih sve zapisa ima pohranjenih na sigurno u Vatikanu i koliko su ti prastari zapisi istiniti. Velika većina može samo razmišljati o takvim stvarima, pa ti razmišljaj... Istina je u večini slučajeva bolna, a u ovom slučaju i teško dokučiva.

- 19:29 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

Perdido's life

ovo su život i misli iz dana u dan

Image Hosted by ImageShack.us


E-MAIL
mendez@net.hr

...:::...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us