nedjelja, 08.06.2008.

Džin i čokolada

Kako sam si i planirao, sinoć sam pogledao film ''Divlja igra'' na Novoj TV. Na Internetu sam jučer gledao ima li još kakav dobar film navečer. U oko mi je upao naslov ''Džin i čokolada'', također na Novoj TV. Išao je odmah poslije filma ''Divlja igra''. Pogledao sam o čemu se radi u filmu i kada sam vidio da glumi Andie MacDowell... Svakako sam ga morao pogledati, jer su mi super filmovi sa njom.

Image Hosted by ImageShack.us

Film se u originalu zove ''Crush'', a naši su ga preveli kao ''Džin i čokolada''. Radnja filma je smještena u jednom engleskom gradiću gdje se tri najbolje četrdesetogodišnje prijateljice sastaju jednom tjedno, ispijaju džin i svojim pričama se međusobno natječu kojoj je najpotrebnija kutija čokolade. Cilj je ispričati najjadniju priču i kutiju čokolade dobiva ona koja je tijekom tjedna imala najdosadniji život.
Jednog dana Kate (Andie MacDowell) na sprovodu upozna od sebe upola mlađeg svirača orgulja, Jeda (Kenny Doughty), sa kojim započinje vezu. Isprva ju uspješno skriva od prijateljica, no one ubrzo saznaju za to. Protive se tome i uspijevaju razdvojiti Kate i Jeda nedugo nakon što se zaruče. Posvađaju se i Jed odlazi. Po izlasku iz Kateine kuće pregazi ga kamion i on umire. Prijateljstvo se raspalo. Kate se odluči udati za Geralda, ali ju prijateljice spriječe i tada dozna da je trudna. Rađa Jedovog sina, a prijateljstvo se nastavi kao i prije ulaska Jeda u njihove živote...

Image Hosted by ImageShack.us

To je ukratko cijela radnja filma. I... sada... Zašto mi je film tako dobar? Hmmmm... Volim takve dramatične filmove. Neke sam scene filma proživljavao izravno... Kako da to objasnim?! Zamišljao sam film u stvarnosti, ali da sam ja Jed. Vrlo depresivno, znam. Jebiga! No, proživljavao sam to tako što sam razmišljao kako bi meni bilo na njegovom mjestu... Da imam 25 godina i da se strastveno zaljubim u ženu od 40-ak godina... Ima takvih slučajeva u stvarnosti, ali mene zanima moja stvarnost. Kako bih ja funkcionirao na Jedovom mjestu... Bi li svoju Kate pomladio preko sebe... Bi li ludovala sa mnom kao da joj je 25... Bi li se meni crvenila prsa nakon seksa sa njom? ...jer do sada još nisam doživo u životu tako dobar orgazam da bih imao taj simptom. I... gdje je kraj svemu? Bi li mene snašla kakva ubojita sudbina kao Jeda?
Iskreno mogu reći da mi se čini kako bih bolje funkcionirao u vezi sa nekom ženom od 40-ak godina nego sa nekom curom koja je mojih godina. Zašto to mislim? ...pa zato što žena od 40 godina zna što želi (čast iznimkama ženskog roda mojih godina). Hm! Ma, ne znam... Možda je sve to nekakva iluzija?! Ne znam! Znam da mi pod hitno treba žensko biće da me voli i da me zagrli kada mi je to potrebno. Ipak je jutro u krevetu ljepše kada se ne budiš sam. Kada bi barem mogao naručiti takvu ženu u svoj život. Ne znam čini li mi se ili sam u pravu kada mislim da je danas dečku teško naći curu ukoliko ne izgleda mišičavo, odnosno sexy i ako nema novaca. E, sada... to se kosi sa onim kada čujem izjave iz ženskih usta kako traže samo nekog normalnog... ne mora biti sexy... ne mora imati novaca... dobar auto... vlastiti stan...

Image Hosted by ImageShack.us

Jebiga! Ja sam od onih što bi se htjeli skrasiti u solo izdanju. Dakle, htio bih si kupiti stan (ili kuću), nekakav OK auto i imati stalan posao. I onda si nađeš nekakvu super curu kojoj si bitan ti, a ne tvoj stan, auto i sve ostalo materijalno... To bi bilo super i idealno. Samo... ovo je Hrvatska, pa se takve stvari događaju samo tipovima čiji starci imaju novaca oduvijek, koji su za vrijeme rata bili negdje u inozemstvu ili su sada na visokim položajima. Sve je to sranje! A ja želim samo curu kojoj ću biti bitan ja kao osoba i koja će biti bitna meni kao osoba, a ne ono materijalno što imamo, jer to materijalno, pa i ono fizičko... To je tako trulo i prolazno, pa ipak sam ljubomoran na neke dečke koji dobro izgledaju. Mrzim svoja prsa koja su zbog prsne kosti previše udubljena i mrzim svoje ruke koje imaju sindrom pilećih krilaca. Ima li koja cura kojoj to na meni neće smetati? Ima li koja cura koja će sa mnom ispijati džin ili barem džin-tonic i jesti čokoladu? Traži se takva...

- 19:36 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

Perdido's life

ovo su život i misli iz dana u dan

Image Hosted by ImageShack.us


E-MAIL
mendez@net.hr

...:::...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us