srijeda, 21.05.2008.

Senna M - Kiša

E, da te ugledam sad
samu na sred ulice
i zagrlim te, ribice...
Da l' za tebe brine se on
isto k'o nekada ja...
Muči te alergija...
Javi mi, najmilija...

Kiša pada kao nikada
i ja moram plakat' nekada...
Plačem ti ja, najmilija...

Još idem u naš caffé...
Isto je ostalo sve,
al' nema te tu, ribice...
I ako tud navratiš,
ako mi sve oprostiš,
sjedni, jer čekat će te
sok od borovnice...

Kiša pada kao nikada
i ja moram plakat' nekada...
Plačem ti ja, najmilija...

Kiša pada kao nikada
i ja moram plakat' nekada...
Plačem ti ja, najmilija...


- 20:51 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

Perdido's life

ovo su život i misli iz dana u dan

Image Hosted by ImageShack.us


E-MAIL
mendez@net.hr

...:::...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us