nedjelja, 04.05.2008.

Jučer, sinoć

Jučer sam cijeli jebeni dan (opet) proveo vegetirajući pred kompjuterom. FaceBook je zarazan... Našao sam novu bolest. Prokleti virusi... A i lagano sam upijao zrake sunca koje su se ionako škrto probijale kroz prozor zbog povremenih oblaka. Nekoliko iznenadnih pljuskova i očekivao sam dugu, ali ništa od toga. Možda drugi put...
Brzo je večer došla... Počela su dogovaranja oko izlaska. Tko, gdje, sa kime... Kada? Čuo sam se sa Anom; ona i Tomica su trebali ići zajedno na koncert, ali našao se privjesak - Barička... A onda još jedan privjesak - ja.
Najbolje mi se spremati kada već kasnim, jer budem gotov u roku pola sata. Tuširanje, brijanje (kako kad), obleka, zurka... Hm, sinoć sam opet obrijao sve osim područja na bradi... A uopće nisam razmišljao da ostavim bradicu. Sam sebe sam iznenadio. Obleka je odabrana...

Image Hosted by ImageShack.us


Jakna, majica, hlače, starke... Na fotki se vide starke koje sam tek sinoć pokupio kod Ane, jer su mi ostale kod nje od prošlog vikenda. Dakle, fotka je od danas ujutro iliti od jutros. Hehe... I bio sam jako zadovoljan kako sam si uspio zurku zrihtat. To je moje čudovište na glavi već spremno za podrezat. I tako, eto... Sjeo u auto, upalio ga i nema mi CD-a. Popizdio sam! Na kraju sam iskočio iz auta i brzinski otišao gore u sobu i jedva pronašao CD. U žurbi sam strgao cover jednog DVD-a. Jebiga! E, tako... CD u player... Jinxi, Pavel, Vatra, Urban... Stigao do Ane, a Tomica je već bio ondje i lagano su derali po vinu. Kutjevački Rajnski rizling, berba 2006., a ja vozim.
Ana me ugodno iznenadila svojom oblekom koja nikako nije za ovo područje izlaženja. Trebali smo u Zagreb ići van. Anu je vino malo dernilo...

Image Hosted by ImageShack.us


...a onda joj je i nos procurio...

Image Hosted by ImageShack.us


I tako... Dok je ona u kupaoni još dovršavala nanošenje šminke, Tomica i ja smo lijepo popričali o vinima. Zaključili smo da je najbolja kutjevačka Graševina, ali i da orahovačka vina nisu loša. Ipak, složili smo se da su najbolja požeška, a da su dalmatinska jača od slavonskih. I sve je bilo dobro dok nisam skužio njegove sunčane cvike. Morao sam skinuti svoje dioptrijske i isprobati... Trk pred ogledalo... Savršeno! A onda me je Ana malo fotkala...

Image Hosted by ImageShack.us

Me

Image Hosted by ImageShack.us

Myself

Image Hosted by ImageShack.us

& I

Pokupili smo Baričku usput i završili na dotičnom koncertu povodom kirvaja. I tako smo malo cupkali, revili i zajebavali se, ali u većini toga se smrzavali dok su Rajko, Jurica i Vlado (bez Zeca) zabavljali rulju starim hitovima na bini u parku. I onda kada smo se pošteno već smrzli... Otišli smo u Royal na Baričkinu želju i za čudo cajke nisu derale. Bila je prevelika gužva i ne baš zabavno. Stajali smo na samom prolazu do WC-a... Vrlo prometno mjesto. Otišli smo do Bluesa. Kupih si konačno ondje cigarete, ali ovdje je trenutno glazba bila bez veze, pa smo otišli u CD. Tamo je bilo super. Jukebox radi svoje... pa je bilo i Dire straitsa, Prljavog kazališta i Slavonskih lola... Standardno za CD, ali dobra atmosfera. I tako smo se zajebavali nas četvoro, malo i pjevali. Više revili... Još uvijek su mi u glavi "Paralele" koje smo Tomislav i ja pjevali uz Jukebox. Onda mi je Tomica na kutiji od cigareta počeo nešto šarati...

Image Hosted by ImageShack.us


Malo mi je bilo čudno što ima olovku kod sebe... subotom vani... Al' ajde... I na kraju je crtež ispao baš fora...

Image Hosted by ImageShack.us


Na kraju smo završili u Bluesu. Tomica je otišao po cugu... Opet Tangerina! ...a Ana i ja smo cupkali uz glazbu. Barička se standardno negdje izgubila. Baš je bilo super, ali lik koji je radio kao DJ je bio nešto smotan... Nekoliko je puta nestalo zvuka iz zvučnika. Tomislav mi je rekao kako je to vjerojatno do osigurača, ali meni se činilo da je to do kabla od zvučnika koji kao da je ispadao iz svoje utičnice. Što god bilo...
Baš smo mislili otići kod Hamze po burek, već obukli jakne... Kad Proud Mary... E, onda smo se rasplesali i naskakali za cijelu večer.
Jednoj gospodični se nije dalo šetati do auta, pa je ostala u Bluesu. Ana, Tomislav i ja smo otišli po auto. Ani se baš nije dalo hodati, pa ju je Tomica morao malo nositi...

Image Hosted by ImageShack.us


I onda smo došli do auta, sjeli i otišli kod Hamze po burek. Ana je poslala Barički SMS da smo kod Hamze, pa je dotrčala da ju odbacim doma. Noing!!
Onda sam još odbacio Anu i Tomicu i to je bilo to. Došao doma, pojeo burek... Otišao spavati.

- 16:41 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

Perdido's life

ovo su život i misli iz dana u dan

Image Hosted by ImageShack.us


E-MAIL
mendez@net.hr

...:::...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us