CrAzY PiKčUrAseek

Image and video hosting by TinyPic-Teich&Alisich...moje curke

Image and video hosting by TinyPicThis is me-in TURBO LIMACH

Image and video hosting by TinyPic-ja i Alisa

Image and video hosting by TinyPichahahahhahah, ovo ja na povratku iz Pule naša Tena zahrkala

Image and video hosting by TinyPichahahah, ja i Cica-without make-up...đizuz

Image and video hosting by TinyPicSandra i ja

Image and video hosting by TinyPic-KLara i YA

  travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Coments... Yes/No...

Dizajn by: ViVaDesignes2

ona je...

Lijepa je i mlada...u školskoj dvorani pleše hip-hop sa curama privlačno nazvane SKY(nebo).Iako je njena majka priželjkivala da bude dobro sijete,draga i mila...ona je totalna suprotnost...ona želi pomoću hip-hopa i breakdancea mladima pokazati novi put(pogotovo bucmastim curama s velikom guzom).Živi sa plesom i za ples, a životni joj je san otvoriti vlastitu plesnu školu, udati se, oputovati svijet...KAd je u disku zapazi neki dobar komad s dobrom guzom i zažvali je do bola onda će zaboraviti sve snove...dotada....to su svi snovi...ima ludog brata kojeg zove Konobarica jer od neki dan radi kao konobar...a sa sekom ne priča jer joj je sestra prekjučer operirala krajnike pa nemože pričati..heheheh...ima dva krvoločna psa....pekinezera i boxera-Tinu i Bobija i jednog umišljenog mačaka koji se odaziva na mic..al ime mu je Žućo...živi u Novoj Gradiški...ide 8 razred, yep, tako mlada...al ne i glupa ko ostale osmašice...bez uvrede mojim curama nemislim na njih...ima mnoooogo frendova koje usput šalje puuuuuuuuuuuuno pusa....kisses guys...obožava hip-hop,R'n'B...rock, reggae....obožava gledat filmove, a najbolji su joj Honey, Step up 1,2, Dirrty dance 1,blablabla....najbolji singersi (ne mašine za šivat)Rihanna, Lil'Mama, Chris Brown, Timbaland, Cassie, Ciara...i tak dalje...kisses neda mi se više pisati...bokić

Linkovi

BaBy

MAjne švajne(moj bivši blogggg)

petak, 25.04.2008.

ah...

da, ja sam počela s novim blogom...yep,yepbelj...moram ga još urediti...moram sada napisati tak neki postich jer me nema do ponedjeljka,yep,cerek neidem in school, ahahahhahah...wow....danas sam bila u Cerniku u drugom na svijetu biblijskom muzeju koji postoji još samo u Jeruzalemuzujo...njega je napravio cerničanin koji radi kao profesor u Jeruzalemu-Tomisliv Vuk, čikca je dobarthumbup...naš svećo kaže da je taj muzej negdje u nekoj svjetskoj metropoli posjećivao bi ga cijeli svijetyes...a mi smo imali čast pa nam je predavanja držao baš Tomislav Vuk, yep, yep....za sada toliko evo vam jedna pikčurina...kissescerek

tHiS Is Me...yep, yep, prava pi**a..zezam se ja...nutnaughtyrofl
Image and video hosting by TinyPic



| ...Coment... (0) | ...Print... | !!! |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.