online

nulla dies sine XVL lineae




11.11.2007., nedjelja

O Vesni Škare-Ožbolt kao svjedokinji protiv SOA-e, obiteljsko-političkom lobiju u Gradištu i HDZ-ovu licemjerju u vukovarsko-srijemskoj županiji


45lines_Petrovaradin Jura_novosadska_katedrala
Pozdrav, cijeloj HCSP ekipi iz Limba, od Jure i Žaca iz Novog Sada i Petrovaradina



OPĆINSKI GRAĐANSKI SUD U ZAGREBU ZAGREB


Na broj: Pn-6608/05


Pravna stvar:

TUŽITELJ: Željko Peratović, zastupan po Luki Šušak odvjetniku iz Zagreba, Iblerov trg 6/1

TUŽENIK: Republika Hrvatska

Radi: naknade štete


P O D N E S A K T U Ž I T E L J A




I

Na temelju rješenja tamošnjeg suda od 18.10.2007.g. navodimo slijedeće.

U „Globusu“ od 04.02.2005.g. u tekstu pod naslovom „Turekova prezentacija“ se navodi:

„SAŽETA ANALIZA Famoznu „Prezentaciju slučaja Gotovina“ je 01. ožujka 2004. Franjo Turek osobno prikazao državnom vrhu RH: premijeru Ivi Sanaderu, predsjedniku Stjepanu Mesiću, ministrici prvosuđa Vesni Škare-Ožbolt i ministru policije Marijanu Mlinariću. Riječ je o dvadesetak stranica sažete analize dvaju haških slučajeva: uhićenja Ivice Rajića i bijega generala Ante Gotovine. Turek, tako, smatra da je uhićenje Ivice Rajića, umjesto njemu i POA-i, lažno pripisano „istražiteljskom timu“ ravnatelja policije Ranka Ostojića. Za učestale diplomatske pritiske na Hrvatsku, zbog bijega Ante Gotovine, Turek ne optužuje samo Gotovinu, njegove pomagače ili saveznike, već strane obaviještajne službe i domaće agente, te hrvatske novinare koji javnost uvjeravaju da je Gotovina u Hrvatskoj.“

Dakle, predlažemo da sud od Vlade RH zatraži da od nadležnih državnih tijela RH oslobodi svjedoka gospođu Vesnu Škare-Ožbolt od obveze čuvanja tajne vezane uz prezentaciju gospodina Franje Tureka od 01.03.2004.g.
Oslobađanje od obveze čuvanja tajne svjedokinje Vesne Škare-Ožbolt odnosi se na sve informacije iz predmetne prezentacije od 01.03.2004.g.
Stvaratelj tih informacija je bio Turek Franjo, a stupanj tajnosti te prezentacije tužitelj Peratović Željko ne određuje niti je to bitno za predmetni parnični postupak.
Dakle, u pitanju su sve informacije i sve vrste informacija koje su na toj prezentaciji iznesene od strane Franje Tureka, a prezentaciji je bila prisutna predložena svjedokinja Vesna Škare-Ožbolt.

II

Molimo vas da u ovome predmetu hitno zakažete raspravu jer se radi o predmetu u kojem se nalaže hitnost postupanja sudova i drugih državnih organa.






U Zagrebu, 25.10.2007.g. Željko Peratović




O tome obavijest:
- tužitelj Peratović Željko



A Vesna Škare-Ožbolt je na prvom saslušanju rekla:


Poziva se radi saslušanja kao svjedok u sudnicu Vesna Škare Ožbolt.

SVJEDOK VESNA ŠKARE OŽBOLT, kći Davora, r. 20. 6. 1961. Osijek , dipl. pravnik,
adresa Cvjetno naselje broj 1, Velika Gorica, nesrodna.

Pravilno upozorena

iskazuje

Upoznata sam sa prezentacijom Franje Tureka jer sam istom bila nazoč na ali obzirom
da s poznaja o istoj prezen taciji imam iz spoznaja tadašnjeg državnog du žnosnika vezana sam čuvanjem tajne obzirom na podatke koji su izneseni u toj prezentaciji. U to vrijeme bila sam ministar pravosuđa Republike Hrvatske.

Na izričit upit suda da li je svjedokinji poznata pozadina otkaza koji je tužitelj dobio u Vjesniku svjedokinja iskazuje: Nije mi u potpunosti točno poznat razlog otkaza, ali zaključujem da je pozadina istog bila u pisanju tužite lja o predmetnoj prezentacij i Franje Tureka, a što sam mogla zaključiti iz pisanja samog tužitelja kao i naknadnih tekstova nakon njegovog otkaza.

Na poseban upit pun. tužitelja svjedokinji da li joj je poznato da li se o predmetnoj prezentaciji Franje Tureka očitovao Predsjednik Republike Stipe Mesić kao i tadašnji ministar
unutarnjih poslova ministar Marijan Mlinarić,svjedokinja odgovara:

Marijan Mlinarić je bio nazočan samoj prezentaciji, a Predsjednik Republike Stjepan Mesić se očitovao u medijima na način da je iskazao da je bio upoznat sa samom prezentacijom, a takoder je to u medijima izjavio i sam Marijan Mlinarić, što je sve što mi je poznato o njihovim očitovanjima.


Na poseban upit punomoćnika tužitelja svjedokinj i da li je predmetnoj prezentaciji bio na zo čan i sam Predsjednik Republike svjedokinja odgovara:

Prezentaciji o kojoj sam ja iskazivala i kojoj samja iskazivala nije bio nazočan predsjednik Republike. Na poseban upit punomoćnika tužitelja svjedokinji da li je stranka DC dala svoje očitovanje o predmetnoj prezentacij i Franje Tureka , svjedokinja odgovara:

DC je dao svoje očitovanj e o predmet noj prezentacij i. Na poseban upit punomoćnika tužitelja da li bi svjedokinja svjedočila o sadržaju prezentacije Franje Tureka u slučaju kada bi bila oslobođena čuvanja tajne, svjedokinja odgovara: Uslučaju kada bi sud zatražio od nadležnog tijela koje me obvezalo na čuvanje tajne oslobođenja od čuvanja ove tajne, i kada bi nadležno tijelo donijelo odluku o tome da me oslobađa čuvanja tajne svjedočila bi o sadržaju i predmetu prezentacije Franje Tureka, dok bez tog o s lobođenja od čuvanja tajne ne mogu svjedočiti. Cijenim da bi sud putem Vlade Republike Hrvatske ovaj zahtjev za oslobođenje
mene od čuvanja tajne vezano za prezentaciju Franje Tureka trebalo uputiti Vijeću za nacionalnu sigurnost. Mislim da je ova prezentacija bila u ožujku 2004. i to je bila jedina prezentacija Franje Tureka na kojoj sam ja bila nazočna.


Na poseban upit punomoćnika tuženika upućen svjedokinji na temelju čega svjedokinja cijeni da postoji očita veza između prezentacije Franje Tureka i otkaza koji je tužitelj dobio u Vjesniku svjedokinja odgovara:

Ja nemam neposrednih osobn ih spoznaja o razlozima dobivanja otkaza tužitelja u Vjesniku, jer me o istome direktor Vjesnika nije informirao, ali znam da je pisalo u medijima da je tužitelj dobio otkaz u Vjesniku jer je objavio podatke o prezentaciji Franje Tureka koje nije smio objaviti. (trenutno sam i kazneno prijavljen zbog objavljivanja državnom tajnom zaštićenih podataka o tome da me Turek prvi optužio da sam državni neprijatelj, op. 45 lines)

Na poseban upit tužitelja osobno upućenog svjedokinji da li joj je poznato da bi joj se tužitelj osobno i neposredno obratio u 7. mjesecu 2005. godine kao tadašnjoj članici Vlade tražeći njezinu pomoć i intervenciju da tužitelj ne dobije otkaz u Vjesniku, obzirom da je Vlada Republike Hrvatske bila vlasnik Vjesnika u to doba, svjedokinja odgovara:

Dobila sam pismo u vidu predstavke tužitelja na način kao što mi je tužitelj na današnjem ročištu i postavio pitanja, a kasnije smo i telefonski razgovarali o tom njegovom traženju. Na poseban upit tužitelja svjedokinji da li je svjedokinja bila u mogućnosti što poduzeti i intervenirati vezano uz predstavku tužitelj a obzirom da je tužitelj osim tužiteljici istu proslijedio i premijeru kao i samom Saboru Republike Hrvatske, svjedokinja odgovara: Poznato mi je da je u Vladu stigla predstavka tužitelja na koju se Vlada nije želje la očitovat i , ali nemam spoznaja o tome da bi ista predstavka bila zaprimljena i u Saboru Republike Hrvatske .


Vesna Škare-Ožbolt na svjedočenju u procesu Peratović vs. SOA


Na putu prema Novom Sadu svratio sam u Gradište, Vinkovce, Vukovar i Ilok. U Gradištu političku borbe vode moj bratić Josip Čolakovac v.d. predsjednika Općinskog predsjednika HDZ-a i naš zajednički zet Srećko Papac, višegodišnji općinski načelnik, predsjednik gradištanskog HSLS-a kojega Đurđa Adlešić nije stavila na listu za Sabor. I pitaju me moji voljeni Gradištanci:

Jel istina da ti se ovih dana nisu javili bratić Josip i zet Srećko? Jel tako da ti je Vesna Škare-Ožbolt pružila pomoć iz poštenih motiva, a da se ona u našoj vukovarsko-srijemskoj županiji kandidirala za Sabor?

Odgovaram im: Da, da i da!

Čini se da su birači u Gradištu jako dobro informirani.

Izpozdravljao sam se i sa Slobodanom Blaževićem, specijalnim policajcem, susjedom i dječačkim uzorom koji me zazvao "Kako si kume?", podsjećajući na kumske veze između naših djedova o kojima su nas učili dok smo bili mali.

A i grobar "Tiberije", srednjoškolski prijatelj Bode Blaževića, Joze Tabaka, Gordana Kovačevića, Ive Matinca Vukovog, Ice Dretvića Karlinog, mene... bio je ugodno iznenađen vidjevši me u obilasku majčina groba na kojeg je otac dao postaviti spomenik.

Trenutno je moda podizanja nadgrobnih spomenika na gradištanskom groblju, pa je više živih i mrtvih Gradištanaca na grobljanskom popisu nego na popisu broja stanovnika. Mnogo ih je, poput moga oca, dalo uklesati svoje ime s datumom rođenja uz ime, godinu rođenja i smrti bračnog druga, djeteta, roditelja...

Gradištem je zavladao kult zagrobnog života. Firma bratića Jose Čolakovca betonira međugrobne staze, zet Srećko Papac je od ranije zaslužan što je napravljena pristojna mrtvačnica, a sad pod njegovom upravom bratić Josa obnavlja i kosturnicu.

Ljetos su ljuti politički protivnici Srećko i Josa započeli zajednički projekt poboljšanja pogleda na zagrobni život


Zanimljivo je da službenim stranicama Općine Gradište kojoj je trenutno na čelu Srećko, prvi link na ostale stranice vodi na Dom za starije i nemoćne osobe Svjetlost kojeg vodi naša snaha Ljubica Čolakovac, a vlasnik mu je moj bratić, a Srećkov šogor Josa.

Izgleda da mi se rodbina, čelnici glavnih političkih rivala u selu, brinu o svemu živom, nemoćnom i mrtvom u Gradištu.

U Vinkovcima, Vukovaru i Iloku na svim križanjima prekocestni transparenti HDZ ZNA. Hej ljudi, tko to sve i iz kojih fondova plaća u gradovima županije od posebne državne skrbi koja je najviše stradala u ratu?! Misle li oni da tamošnji glasači nisu svjesni da ih je upravo HDZ, dok mu je Mesić bio potpredsjednik, žrtvovao da bi se ubrzalo međunarodno priznanje Hrvatske, ili su, pak svjesni istoga, ali i oportunisti koji, kao neki naši sugovornici, lokalni poduzetnici, u najboljem vukovarskom ribljem restoranu "Vrške" vlasnika Dragana Mlakića, drže da bi tom kraju trebao jedan Božidar Kalmeta koji je navukao državnu lovu u zadarsku-županiju, pa sad građevinske firme iz Vukovara idu tamo radit, ako hoće uopće išta prihodovati.

P.S. U sljedećem postu reportaža iz Novog Sada "Na rubovima BlogOpen festivala ili kako se novosadska policija prema meni odnosila s poštovanjem".


- 01:35 - Komentari (2) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2012 (1)
Svibanj 2010 (1)
Svibanj 2008 (16)
Travanj 2008 (19)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (22)
Prosinac 2007 (15)
Studeni 2007 (16)
Listopad 2007 (19)
Rujan 2007 (14)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (14)
Lipanj 2007 (24)
Svibanj 2007 (17)
Travanj 2007 (33)
Ožujak 2007 (37)
Veljača 2007 (32)
Siječanj 2007 (29)
Prosinac 2006 (26)
Studeni 2006 (34)
Listopad 2006 (31)
Rujan 2006 (29)
Kolovoz 2006 (25)
Srpanj 2006 (17)
Lipanj 2006 (18)
Svibanj 2006 (24)
Travanj 2006 (28)
Ožujak 2006 (34)
Veljača 2006 (35)
Siječanj 2006 (42)
Prosinac 2005 (26)
Studeni 2005 (33)
Listopad 2005 (33)
Rujan 2005 (31)
Kolovoz 2005 (18)
Srpanj 2005 (24)
Lipanj 2005 (34)
Svibanj 2005 (32)
Travanj 2005 (45)
Ožujak 2005 (15)



45 lines © 2005, Zeljko Peratovic