Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Image Hosted by ImageShack.us

O peradarstvu

Nastavak zrche-bloga koji je nažalost morao otići u prijevremenu mirovinu, al nastavit će se u duhu svog prethodnika i bavit će se isključivo visokointelektualnim temama kao što su masa zrakopraznog prostora u glavi, dakle fizika, računanjem do 20, što bi bila viša matematika (viša jer se uči na velebitu) i biologijom odnosno razlikovanjem rasa (kinez i japanac NISU isti), a možda uleti i malo putopisa kao recimo 'Put na Kajzericu' i 'Tour de Zrinjevac'. Ništa strašno, dovoljan je IQ iznad nule i malo svjetlija kosa (nije uvjet).

Image Hosted by ImageShack.us

Poslovica stoljeća i osobni životni moto

Čovjek se rodi umoran i živi da bi se odmorio.

Image Hosted by ImageShack.us

Preporučeno štivo
-za mozak-

kosooka mačka
švercaju tange
pljoskica
trio, dio prvi
trio, dio drugi
marge
reserected rabbit
-ostali su pobrisali blogove tikvani jedni

zašprehavanje
super sajt o japanskom;detaljno objašnjava pisanje hiragane
još jedan sajt o učenju japanskom, nihongo o narau

-za oko-

idealan muškić

Image Hosted by ImageShack.us


Nekad se spominjalo

-Počela je škola?Baš nezgodno..-
-''Super ti je blogić, dođi i posjeti moj''-
-Papuča glavu čuva ako je u njoj..noga?
-O Zrću i zašto ga volim-
-FrizeRAJ s Markom-
-Vodič za preživljavanje: Jedno jaje snagu daje, dva daju palačinke ili Ančica u zemlji čudesa-
-Dajmo da budu glatki-
-Umrlo zrche, rodila se kokoš-


Image Hosted by ImageShack.us

Budući da je poznata moja opsesija Japanom i ostatkom kosookih zemalja, evo simbol za umjetnost, kojom se i sama (nadam se) bavim. ;)

Napravit prije 25-te
1. Ne uništit jetru.
2. Zadržat se na dvoznamenkastom broju na vagi.
3. Narast bar 10cm (mišn imposibl..;))
4. Otputovat na Tajland ili neku azijsku zemlju; ili New York.
5. Završit akademiju (ako uzmemo u obzir da ju upišem prvo)
6. Naučit upalit upaljač.
7. Pospremit radni stol.
...
Ostat živa.

barbi in the kokošinjac
02.08.2006., srijeda
Vodič za preživljavanje: Jedno jaje snagu daje, dva daju palačinke ili Ančica u zemlji čudesa

Na prste mogu nabrojat kolko puta sam oprala suđe...
..a na prste jedne ruke mogu nabrojat kolko puta sam oprala suđe a da nisam nešto razbila/ostavila puno fleka/ ostavila puno pjene/ napravila poplavu...
U svom kućanski mizernom životu naučila sam skuhat kornfleks i misle..
..čokolino...
..hrenovke..
..rižu, s tim da je ili presolim ili bude bljutava..
.....e da, i čaj. smokin
Osim što neznam upalit plin (bojim se upaljača, e ovo me zbilja stid priznat), bojim se kad ulje cvrči jer se bojim da će me opržit..
..ne znam upalit vešmašinu, niti razlog zašto se bijeli veš pere odvojen od ostalog.
Ne tako davno, pri kraju osnovne škole mislila sam da je konj mužjak od krave (uvijek ih crtaju zajedno, ne?) i da kokoš nese 10 jaja dnevno (u kutiji u dućanu ih je uvijek 10, logično)

Eto. Takva sam ja. Lijepo meni dida svako ljeto kaže da se nikad neću udat hahaha. Da me niko neće htjet takvu smotanu i neuku. A istina je da imam 17, kad većina svijeta moje dobi zna barem ispeć jaja, tajek mi je kuhar, i nisam nepismena ni retardirana. A još uvijek da me ostavite samu bez moje mamice tjedan dana, hodala bi svijetom prljava i gladna (bar bi se..errr..smanjio kofer odostraga hihi). Nisam ni razmažena. wink

Sad kad se zna moj bekgraund, tek sad mogu prijeć na stvar.
Naučila sam peć palačinke!! Čak štoviše, ne samo da sam ih ispekla (i pojela), već pritom nisam a) morala zvat vatrogasce, b) a ni hitnu. Doduše, ovo pod b) još nije sasvim sigurno, dok ovo pišem još uvijek vidim normalno i želudac se ne javlja, nadam se da palačinke neće uzrokovat kakve noćne nuspojave..nut
Tajo je isto živ, evo tu iza mene gleda tv, malo je tih doduše, al mislim da nije zbog palačinki, neka ženska pjeva na tv-u, a fali joj pola haljine..
Čak sam i suđe oprala i obrisala i sad imam samozadovoljan izraz lica i ništa mi ne more ovi dan pokvaarit..jea, call me desperate hausvajf.
Sad znam čak i prekobacivat palačinke u tavi i nijedna mi nije pala na pod. I tako..rado bi sad još pisala, al moram ić proučit ženidbene veze domaćih životinja. (Kokoš nese jedno jaje dnevno, nije li to nevjerojatno??)
E da, koja je razlika između teleta i juneta? Isto tako, koja je razlika između tasta, jetrve, punice, svekra?
Glavno da smo u gimnaziji učili o životnim procesima jednookih trepetljikaša aka papučice..

Do kuvanja, adios!
- 21:07 - Reci pile moje (8) - Print - #

<< Arhiva >>