Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Image Hosted by ImageShack.us

O peradarstvu

Nastavak zrche-bloga koji je nažalost morao otići u prijevremenu mirovinu, al nastavit će se u duhu svog prethodnika i bavit će se isključivo visokointelektualnim temama kao što su masa zrakopraznog prostora u glavi, dakle fizika, računanjem do 20, što bi bila viša matematika (viša jer se uči na velebitu) i biologijom odnosno razlikovanjem rasa (kinez i japanac NISU isti), a možda uleti i malo putopisa kao recimo 'Put na Kajzericu' i 'Tour de Zrinjevac'. Ništa strašno, dovoljan je IQ iznad nule i malo svjetlija kosa (nije uvjet).

Image Hosted by ImageShack.us

Poslovica stoljeća i osobni životni moto

Čovjek se rodi umoran i živi da bi se odmorio.

Image Hosted by ImageShack.us

Preporučeno štivo
-za mozak-

kosooka mačka
švercaju tange
pljoskica
trio, dio prvi
trio, dio drugi
marge
reserected rabbit
-ostali su pobrisali blogove tikvani jedni

zašprehavanje
super sajt o japanskom;detaljno objašnjava pisanje hiragane
još jedan sajt o učenju japanskom, nihongo o narau

-za oko-

idealan muškić

Image Hosted by ImageShack.us


Nekad se spominjalo

-Počela je škola?Baš nezgodno..-
-''Super ti je blogić, dođi i posjeti moj''-
-Papuča glavu čuva ako je u njoj..noga?
-O Zrću i zašto ga volim-
-FrizeRAJ s Markom-
-Vodič za preživljavanje: Jedno jaje snagu daje, dva daju palačinke ili Ančica u zemlji čudesa-
-Dajmo da budu glatki-
-Umrlo zrche, rodila se kokoš-


Image Hosted by ImageShack.us

Budući da je poznata moja opsesija Japanom i ostatkom kosookih zemalja, evo simbol za umjetnost, kojom se i sama (nadam se) bavim. ;)

Napravit prije 25-te
1. Ne uništit jetru.
2. Zadržat se na dvoznamenkastom broju na vagi.
3. Narast bar 10cm (mišn imposibl..;))
4. Otputovat na Tajland ili neku azijsku zemlju; ili New York.
5. Završit akademiju (ako uzmemo u obzir da ju upišem prvo)
6. Naučit upalit upaljač.
7. Pospremit radni stol.
...
Ostat živa.

barbi in the kokošinjac
30.07.2006., nedjelja
Dajmo da budu glatki

Ljeto je u ohoho zamahu, a ja čamim u Zagrebu..neću sad o razlozima zašto.. Smatrat ću to zadovoljštinom zbog prošloljetnog raspašoja na kub. I..prolaze dani, ja se igram ultrazabavnim ljetnim igrama picigin s muhama i daskanje po kućnom tepihu. O da, i sunčam se ispod tog divnog izvora svjetlosti..moje sijalice u dnevnom boravku. Al opet, neka. Jedina solidna stvar je kaj to radim na temperaturi od 19*C, dok se turisti peku i pohaju na plažama..Dobro, ne kažem da i ja ne bi htjela glumit pečeno pile..ma šišaj ga, ajmo na temu.

Pokušajte zamislit najgoru, najbljakaviju i najodurniju žensku (ponekad i mušku) higijensku naviku. Onu koja osvaja Smrdljivog Oskara. Onu koja ti osigura titulu Kralja Smradoljubaca i vječno mjesto u Smradoraju. Jeste? Evo mog nedavnog hororca u sedamnaestici dok sam se vraćala doma. Ja uletim, fino se zavalim u stolac, iPod na uši i pokušavam vegetirat da ne dobim toplotni udar. I sve pet. Malo vruće, malo češe od znoja, al podnošljivo. Ljeto je, nemreš očekivat baš sad..jel. Gužva isto ne prevelika. Kad ono mi na Trg, ulaze bakice, zna se scenarij kad ti doleti uspuhana baka sa petnaest vrećica i tri torbe. I baš kad pomislim da je glavna..opasnost, jel, prošla, ono dolazi. Čudovište. Orangutan u feminiziranom obliku. Vanzemaljac s keratinskim vlatima. Khmm, ovaaaj..paaa. Gospođa. Koja očito nije čula za riječ 'britvica'. I drito do mene. I digne ruku.. Naravno, mora se za nešto držat. Da ne padne kad tramvajac zakoči. Mora, znam i sama. Potreba, ne. AL NE 20cm IZNAD MOG NOSA!! Eto, tako sam imala (ne)ponovljivu priliku proučit gospođinu prašumu ispod desnog pazuha. Mora se reć, dobro ju je uzgojila. A znoj se cijedi..fuuuj. Naravno da je dobro uzgojena kad ju i zaljeva..ok bljak. Bljak.
Mislim, kad bi se mene pitalo, dlakavim ženama i muškarcima bi vožnja u tramvaju bila zabranjena, a prijestupnici bi bili kažnjavani u logorima sa tretmanima brazilskom depilacijom (ak neznate kaj je to, proguglajte malo..naughty) Ko voli kad vas neko zagrli a ono te škaklja kompletna Amazona?!

Drage tete, a i stričeki; kupite Gilette. Podržite njihov brend. Podšišajte svoje carstvo, pa makar i škarama. Ne zadajite svojim suputnicima/supatnicima vrtoglavice ili bar ne dižite ruke dok se vozite zetom.

Isto vrijedi i za tjelesne mirise onih koji nisu u prijateljstvu s vodom..al o njima drugi put. Ispričajte me, sad idem povratit.

Barbi Izdepilirana ZET-ovka
- 22:58 - Reci pile moje (4) - Print - #

<< Arhiva >>