srijeda, 27.12.2006.

Naposljetku...

Mogli ste primjetiti da sam nestala na određeno vrijeme - brojčica posjeta se povećava, komentari zakržljali, blog prekrila paučina. Slučajno ili pak namjerno?
Koji god odgovor izabrali – točan je.

Ovo je bilo mjesto gdje sam večinom izbacivala «ljubavne frustracije» - pisala stvari koje možda nikad nikom ne bih priznala/rekla/učinila,podijelila ih s blogerima koje nikad možda ni upoznati neću. Zatim uslijedi dano povjerenje jednoj poznanici,drugoj,trećoj..Jedna mora zaribat' te ovu stranicu proslijedit ljudima za koje nije pisana i čije oči ne želim na njoj.
Bojim se da kod ovog nemam utjecaja.

Sada imam dvije opcije – ostati ili otići?
Možda još dvije – promijeniti način pisanja ili ostati svoja bez obzira na posljedice?
Klonuti prstima, no ne i duhom…?

«Razbiću gitaru
Crn je mrak ispunjava
Odavno se svoje pjesme bojim
Pomera u meni neke gene Dunava
a ja tečem i kad stojim...
Ali opet...»

Image Hosted by ImageShack.us

- 03:28 - ZiiiiiNiiiiii (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Free Web Counter

'ebote kol'ko Vas ima


online



Pepeljuga
je curka sa friško prijeđenim pragom dvadesete godine života.
Fetiva Kaštelanka
smijeh

Obožava
-pojedine članove svoje familije
-najbolje prijatelje
-svoju navijačku tribinu(di je izgubila zadnjih 5godina)
-pisme ex Daleke obale,sada koncerte Marjana Bana cerek
-duge nocne izlaske
-hostesiranje i vođenje ekskurzija(ćime se bavi)
-janjetinu i crni rižot rofl(zbog toga voli svadbe)
-Lonsdale stvarčice
-fotografiranje


Inače je
-uvijek sa smješkom na licu
-poprilično jednostavna kao prijateljica
-poprilično "teška" u vezi
-optimistična u pogledu drugih
-samokritična u pogledu sebe
-feministička kuja/arkanđeo/vražja mala - nedokučivosmijeh
sami procjenite!


Ne može se pohvaliti
-vječnim (kratkim) kašnjenjem
-primanju nevažnih informacija k srcu
-napadom prije prethodne provjere informacija

Blog.hr

myspace

pepeljugica@net.hr

NESTO NAVIJACKO
maj fejvorit forum
samo me nebo rastavit mozhe

NESTO KJUTE
kjute animacie
the smajLichi:)

NESTO SAMO ZA ZENKE
zdravLje je bitno..e

NESTO ZA..MA VAS:)
oni koi su tu kad zakazhe

BLOGOVI KOE VRIEDI POGLEAT:

Buduća pravnica
Moja plavušica
Opaka dobrica
Legenda o' čovika
Najdraža Zagrepćanka
Jednostavno savršena D.S.O.
Tipičan dalmatinski galeb
Simpatična Lunica
Kolegica s tribine:)
Savršena prepreka
Teeja sa Skalica
vehementno
antonio
Siscanka moja
Nezamienjivi Bullet
Th - Vukovar
Pamsweetpea
buba
zizimars14
nikica
wild angel
Njen cirkus..
malena1309
lokal patriot
Bambi
partyanerica

Image Hosted by ImageShack.us


VUCICE UMIRU SAME
Tishina k'o sidro vezhe mrak
U meni poLako kopni strah
svaka Ljubav je bila prividjenje
Nije ovo moe vrieme

Do zore je ostao josh koi sat
A vani nemir, k'o dae rat
ObLachim kaput i odLazim
Da sve zaboravim

I opet Jadranom pLove brodovi
Ti vise za mene ne brini
K'o Lishche sam, vjetar me raznosi
Vuchice umiru same..


Creative Commons License
Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima2.5 Croatia.



[[*Credits*]]

|Ev0nE's World Of Emptyness|
|Ev0nE's Fairyland|
|Ev0nE's Tutorials|
|Blogskins|
|Blogger|

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com