utorak, 14.09.2010.

Nakon nekog vremena..

if u tolerate this..
Shvatim ja da je poenta zivota borba i samo borba. :)
Nakon duzeg vremena mislim da je ovo najbolji nacin da se vratim na pisanje bloga. Vjerovatno nikom nisam falio, ali sebi jesam, odnosno blog je meni falio. Zadnjih godina od mojih posljednjih pisanja dosta se toga promjenilo. Od toga da sam ostao bez svoje ljubavi, te da razmisljam sada o radikalnim promjenama u svom zivotu. Nadam se da ce se to odraziti nabolje. Ima ona recenica koje se vazda drzim, da svako sebi kroji sudbinu. Ali covjek izvuce jednu veoma vaznu pouku, zivotnu, da danas nista nije sigurno. Ama bas nista. Sto se mene tice, ja jesam pao duhom, ali sam se brzo uzdigao, krenuo sam naprijed, bez obzira na cinjenicu da me nesto gusi, sto bi reko narod u dusi, ali to se na meni nije primjetilo. Samim time tu je i ona cinjenica, sto te ne ubije, ojaca te. Istina je.... Za kraj ovog povratnickog posta htjeo bih da sa vama podjelim jedan inspirativni video, koji vraca moral u sve sto radite, i da shvatite, da koliko god padnete, u bilo kojem segmentu zivota, nije kraj. Uvjek mozete opet stati na noge.. Dici se.. krenuti naprijed :)

Molba, da svi vi koji slucajno zalutate na moj blog, pogledate ovaj video.. Ja sam pustio suzu.. vi?

http://www.youtube.com/watch?v=H8ZuKF3dxCY
- 13:32 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>