travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Opis bloga

O MENI......................
Jednog ljepog dana 20.9.199? pod kisom granata rodio se kreten kakog svjet do tada nije vidio....starci su mu nadjenuli ime matej penich.........i tako je on rastao...iso je u vrtic... osnovnu skolu...a sad ide u srednju skolu...u klasicnu gimnaziju koju mrzi vise od svega.... i tako dalje.....
JA....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
VOLIM:curenaughtynut
kaveparty
cigaresmokin
ljenčaritpjevarofl
žderatnjaminjami
alkoholpartyparty
izlaskepjevapartysmokin
narodnjake...........pjevapjeva
nogomethrvatskahrvatska

NE VOLIM:skoluheadbangmad
ucenjenamcornamcor
biti ozbiljannamcor
dosadne ljudezijevzijev
ruzne curezubo
svoju razrednicuheadbangmadmouthwashlud

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


MOJI JARANI I JARANICE...

IVAN I JURE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
to su dva opicena lika...s njima se uvjek mos zajebavat..pit...pusit...radit sranja....nikad nisu supci...uvjek ce ti uskocit ako zaskripi...carevi...

ČMARIJANAC....

inace lik je legenda..uvjek se zajebava...nije supak..on ce uvjek prvi pomoc ako treba... tusira se 100 puta nadan...alkoholičar naš..voli povracat i pit pokvareno pivo...

CIMA...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
cima je maniken....car...legenda..uvjek ce uskocit i nije nikad supak...inace duzan mi je 50 kn...vratit ce ona...nea veze...curice okanite ga se.

JOVAN...IVAN...


TOLIĆ



nedjelja, 20.04.2008.

....

evo mene opet................inace ljudi?....danas eto proso jedan ljepi dan....bilo suncano ja izaso van...isli Daniel,Cima,Aldin,Brena,Nik,Marijanac,Stipa,Aco i ja...eto njih pozdravljam...mi se malo prosetali..pa na pivo u galeriju...nemam bas neku inspiraciju za pisanje..u gradu bilo dobro....prije grada bio na danu skole u brlickoj...tamo bilo ubitacno dosadno...al poslje toga bili neki tamburasi iz osjeka pa smo se isplesali i ispjevali...joka poveo u grad nekog splicu....ma de legenda...svi mi pricaju da mi je stari blog bio bolji al vise neznam kako bi napravio isti...al dobro....eto ljudi uzivajte...prcajte...ja odo...pozzzz

- 20:53 - Komentari (18) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.