vjetarugranama https://blog.dnevnik.hr/penetenziagite

srijeda, 30.11.2016.

Požega




Ovih dana put me odnio u Požegu, lijep slavonski gradić bogate povijesti i zanimljivih građevina. I dok se, u kratkom predahu od posla, ostatak ekipe opuštao u nekom bučnom, zadimljenom i mračnom kafiću, ja sam - sjećajući se davnih dana kada sam navraćao ovdje - odlučio ne pridružiti se, nego provesti nekih sat vremena na čistom zraku i šestnici do Starog grada. Radi se o brdašcu što se uzdiže odmah iznad centra grada. Ovaj puta zanemarivši značajne i lijepe građevine na koje se pruža vidik s brda, usredotočio sam se na posljednje prizore jeseni, prije nego ih odnese zima. Moj poslovično preopterećeni mobitel, u nedostatku bolje sprave, morao je poslužiti toj svrsi. Uživajući u tišini i samoći, penjući se i spuštajući starim stazama prekrivenim novim tek otpalim lišćem, uživao sam u smirujućim prizorima, bodren i osjećajem vrijednog bijega od svakodnevice, buke i žurbe.

Konačno, uhvatio sam i i pozdravio osamljenu ljepoticu na livadi…

Siguran sam da nisam pogriješio, a jesam li vam to uspio vjerno dočarati, prosudite sami…

30.11.2016. u 09:40 • 12 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.