glavna i odgovorna:
u zadnje vrijeme prilično nesklona blogu općenito:)- ne obećaje redovito postanje i ne garantira odgovaranje iako vas je kod nje trenutno online.

Wanda - Žena Zmaj

Image Hosted by ImageShack.us


Lijepi moji,

što vam prvo padne na pamet kad kažem Wanda?

Meni jedna draga, topla i duhovita osoba čiji su mi postovi tjerali suze na oči, nekad od tuge, nekad od smijeha. Morate priznati, nema osobe koja se u napisanim riječima nije mogla barem mrvicu prepoznati i pomisliti upravo se tako i ja osjećam ili blože, i meni se slično dogodilo, a možda i tko zna što bih napravila u toj situaciji?.

Ukratko, kod nje se mogao čitati ŽIVOT u pravom smislu riječi i sve što ide s njim - bilo dobro ili loše.

Slatka Wanda nam se vratila (klik na ovaj link) i nadam se da će te nastaviti uživati u njezinom sjaju. Znam da ja s velikim užitkom hoću.

Pusa, mila moja draga. :*