25.12.2007., utorak

Božićni post

Image Hosted by ImageShack.us Nikad dosad u gotovo trogodišnjem stažu nisam ovoliko izbivala s bloga. Lagala bih kad bih rekla da mi je falio. Nije. Ne zato što ga više ne volim (to je jednostavno nemoguće Image Hosted by ImageShack.us), nego jer nisam imala vremena prepustiti se njemu i nostalgičnim mislima. To naravno ne znači da se vas, vaših blogova kao i moga nisam sjetila. Naprotiv. Kad bi se događalo nešto smiješno, zanimljivo ili (ne)uobičajeno pomislila sam da vam to jednom prilikom moram reći. Od tada do danas dosta sam toga pozaboravljala, ali neke proživljene situacije sigurno će dobiti svoje mjesto na mom blogu.

No dobro, da ne duljim s uvodom koji ipak ne bi trebao biti veći od glavnog dijela Image Hosted by ImageShack.us, želim vam svima blagoslovljen Božić. Možda svima "definicija" blagoslovljenog Božića nije ista pa samo da kažem da ja tu mislim na obilje duševnog mira, sreće, obiteljskog sklada, zdravlja, a neizostavno i na potrebu da budemo veliki u onom najčovječnijem smislu, jer Isus koji se rodio pokazao je svojim dolaskom upravo to.

Želim vam i puno ukusne hrane, mirisne pečene purice (kojoj se baš veselim dok mi kruli u želucu Image Hosted by ImageShack.us), kolača, svega što volite. Ali u onim razumnim količinama koje ne podrazumijevaju bacanje hrane i prežderavanje, jer to bi bilo potpuno kontradiktorno blagdanu kojega slavimo.

Pegy

p.s. Gospođa Pegy. Image Hosted by ImageShack.us

UPDATE

Hvala svima na čestitkama. Svima vama želim sretnu novu 2008. godinu.

- 15:45 - Što ti misliš? (p.s. ne štedi na riječima :)) (60) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

"Ja u ljubav vjerujem"