08.05.2007., utorak

Četiri vrline i mana

Image Hosted by ImageShack.us Moj Netko ima manu. Dobro, nije baš samo jedna (osim za ovu prigodu). Ali ne žalim se. Onako od oka, ima ih manje od mene pa ih mogu zanemariti. Skoro. Osim te jedne. Image Hosted by ImageShack.us

Samo radi stjecanja pojma o njegovim verbalnim uletima moram vam reći primjer koji prethodi glavnoj priči. Npr. mogu ja pričati i o kvantnoj fizici (hipotetski govorim), ali on baš usred nečeg mojega MORA reći nešto svoje nevezano za temu, npr. «ej, znaš koju sam danas vidio lijepu majicu». U tom svom izričaju on nikako nije od one vrste ljudi koji vas ne slušaju čekajući kad će katapulturati iz usta nešto svoje, jer sluša tako pomno da i u tome uživam. Nije ni od onih koji su brbljavi toliko da nešto moraju pričati samo da pričaju. Jednostavno mora tu i tamo ubaciti nešto. Kaže - da ne zaboravi. A važno je. Image Hosted by ImageShack.us

Da se vratim na bit. Razgovaramo mi na telefon jedan dan o ne znam čemu, onako izmjenjujući mišljenja, možda o Milijunašu, Tariku, hrvatskom nogometu, nekom filmu, političarima … stvarno pojma nemam koja je bila tema. I onda, usred toga, u mom monologu, on tradicionalno uleti s onim «ej, moram ti nešto reć». Kažem ja onako uobičajeno «ajde, ajde» smijući se pomalo ga zezajući, «što je sad taaako važno?»

Htio sam ti reć da te volim.

Nije prvi put da mi je to rekao. Čak i da nije rekao, znam to. Po pogledima, dodirima, postupcima, načinu govora … Svejedno, jako jako godi čuti to ponovo. Zapravo, riječ godi preslaba je za opisati taj osjećaj od kojeg skoro da ostanem bez zraka. I bez riječi.

Volim jako kad se raznježim od njegovih mana.

Volim i kad se nešto (kao) ljutim i kad on onda onako (kao) glumi žrtvu. Strašno je sladak tada. Image Hosted by ImageShack.us

Volim i one njegove borice oko očiju koje nastanu kad se osmjehne, a koje se najbolje vide kad ga gledam iz profila.

Volim …

Volim.

- 23:01 - Što ti misliš? (p.s. ne štedi na riječima :)) (55) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

"Ja u ljubav vjerujem"