07.04.2007., subota

Uskršnji post

Image Hosted by ImageShack.us Jutros dok sam mislila što ću napisati za ovu prigodu palo mi je na pamet pogledati što sam pisala lani. Čitajući sam se podsjetila i usput zaključila da se nešto posebno u tom smislu i nije promjenilo.

I dalje mama i ja povremeno muku mučimo s komunikacijom. Isto tako i dalje me raznježi nekim poklončićima, lijepim riječima, pogledima. Ovaj put mi nije kupila kuhinjsku krpu na Uskršnje piliće Image Hosted by ImageShack.us, ali i dalje radi na doti koju mi neumorno nudi. Mislim da me se hoće riješiti. Image Hosted by ImageShack.us

Nije se promijenilo ni to da mi je Uskrs i dalje blagdan vezan za ljubav i nadu. Čak su ti osjećaji jači nego ikad. Volim. Voljela sam i lani, ali sad volim i onako.

Uvijek rado slušam iskustva vjernika i onih koji to nisu kada je vjera ili njeno odsustvo u pitanju. Ono što mogu zaključiti jest da snaga vjere u vjernika nije potpuna konstanta. Ona jača ili slabi. Isto tako, kod onih koji ne vjeruju jača ili slabi sumnja u postojanje onoga Nekoga u kojega mi vjernici vjerujemo.

Sumnjala sam i ja. Jesam. Dođe mi nekad i sad. Ali mislim da nikad kao sad nisam tako jako osjećala Njegovo postojanje. Možda zato jer mi je baš onda kad ja sumnja bila najjača i kad sam mislila da me ostavio, u život donio nešto što može samo On.

Uz želju da i vas prate ljubav i nada želim vam sretan i blagoslovljen Uskrs.

- 23:08 - Što ti misliš? (p.s. ne štedi na riječima :)) (50) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

"Ja u ljubav vjerujem"