02.10.2005., nedjelja

Mandarina-land

Image Hosted by ImageShack.us Sjetim se sada svog prvog, «povrtnog» posta . Nije baš neko stvaralačko dostignuće, ali tek sam se uhodavala u blog-život za koji nisam pojma imala što znači. No, dobro, tema mi ionako nije samokritika (to ću nekom drugom prilikom Image Hosted by ImageShack.us), nego voće.

Od svježeg voća volim skoro sve. Ono što ne volim i ne jedem su smokve. Ono voće koje mogu pojesti, ali nisam baš luda su banane. Nekako su mi presuhe. Pod ono «samo» volim bi bile jabuke, kruške, šljive, marelice, višnje, koštunjavo voće ... Ono koje jako volim su jagode, trešnje, breskve... Posebna je priča kivi, i to što kiseliji, tvrđi i nezreliji. Općenito volim kiselo i malo nezrelije voće tako da mi nije problem pojesti limun. Bez šećera, podrazumijeva se. Image Hosted by ImageShack.us

No, ono što mi je vrhunac vrhunaca su mandarine. Posebno dobre su one barem malo zelenkaste, sa tankom koricom i malene, jer te su provjereno kisele po pegy-ukusu. Vidjela sam neki dan na podu hodajući gradom komadić te korice i pomislila - ajmeeee pojavile se mandarine. Dobro da nisam zaslinila na licu mjesta. Image Hosted by ImageShack.us Baš jučer sam bila u kupovini i čim sam ih vidjela ... cijena mi nije bila važna. A i nije baš strašno, oko 12 kuna. Možda su mi mandarine posebne i još iz jednog razloga – uvijek me sjete na blagdan Sv. Nikole kad su bile obavezan dodatak daru.

Posebna su priča razna jela od voća. Tu isto imam posebne gušte. Npr. nije baš isto kakva je voćna salata, kolač, sladoled, čokolada. Voćna salata ... nemam tu nekih posebnih zahtjeva, sve može, samo da se ne štedi na šlagu. Nisam neki ljubitelj kolača i slatkoga, ali ako bi netko od vas bio tako dobar da mi napravi po narudžbi Image Hosted by ImageShack.us, bilježim se za jedan od ananasa (mogu biti i jagode), onako mokar, sa šlagom. Takvog mogu pojesti i u većim količinama pa da znate što vas čeka. Image Hosted by ImageShack.us Što se sladoleda tiče ... volim od borovica, limuna, jagoda ..., a od čokolada, osim onih od lješnjaka, volim i od jagode. Evo, jedna reklamica za Kraš, jer ta mi je najdraža. Ono za čime općenito nisam baš luda je pekmez (meni je pekmez sve – i džem i mermelada i kako god Image Hosted by ImageShack.us), a i ne shvaćam smisao kompota. Voće nekako gnjecavo ispadne, a ako mi se pije, radije pijem čaj. Ili sok od jabuke. Ili sok od grožđa. Image Hosted by ImageShack.us

Dakle, da zaključim, da sam u vladi ili da sam ekonomski moćnik, definitivno bih utjecala na ulaganja u područje Neretve. Po meni bi Hrvatska u proizvodnji mandarina nadmašila sve evropske zemlje. Možda nam čak ne bi trebala ni ostala prozivodnja, turizam, brodogradnja, poljopivreda. Image Hosted by ImageShack.us Toliko bi bilo mandarina da bi od toga živjeli bolje od Austrijanaca. Još kad to spojim sa vašim proizvodnim planovima, mislim da bi i Švicarce nadmašili po standardu. Image Hosted by ImageShack.us Vi ste mislili možda nešto vezano za sliku ili? Image Hosted by ImageShack.us

- 23:20 - Što ti misliš? (p.s. ne štedi na riječima :)) (38) - Komentari On/Off - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

"Ja u ljubav vjerujem"